Morten K Skrevet April 17, 2006 Rapporter Skrevet April 17, 2006 Hey, Er der nogen BMW entusiaster der kan forklare mig forskellen på BMW 320d og BMW 320dA (modeller fra 99 til 01)? Umiddelbart vil jeg skyde på at der er steptronic i dA'en og ikke i 320d? Jeg ku ikke rigtig finde noget på google, så håber der er nogle der har svar :-) /Morten
larscph Besvaret April 17, 2006 Rapporter Besvaret April 17, 2006 Er der nogen BMW entusiaster der kan forklare mig forskellen på BMW 320d og BMW 320dA (modeller fra 99 til 01)? Umiddelbart vil jeg skyde på at der er steptronic i dA'en og ikke i 320d? Jeg ku ikke rigtig finde noget på google, så håber der er nogle der har svar :-) Jeps - dA = automatic og d = manuel. Snyd endelig ikke dig selv for det super lækre automatgear BMW laver :th2: Lars / bmw 530dA touring
Morten K Besvaret April 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 17, 2006 helt sikkert, tak for svaret. Morten / snart ejer af 320dA :D
Guest Mogens Besvaret April 17, 2006 Rapporter Besvaret April 17, 2006 helt sikkert, tak for svaret. Morten / snart ejer af 320dA Men dyr i drift ! Iflg. "langtpåliteren" kører vores '03 BMW 530d Steptronic mindst 2 km mindre pr. liter ift. een med alm. gear (vor BMW har en ø = 11,5 km/l). Jeg er personligt ligeglad, men hvis økonomien spiller ind, er det måske værd at "spilde" en tanke...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu