mrode Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 hmm.. og priserne er inkl. moms og afgifter :D
Gio Besvaret April 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2006 hmm.. og priserne er inkl. moms og afgifter :DNørd....hehe
Malene Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 www.lejemorder.dk ...og så kan man undre sig over hvordan du "lige" faldt over denne hjemmeside:scared: Man må vel have et behov når man søger på sådan noget (et godt råd til alle i Gio's omgangskreds - Sov med det ene øje åben)
mrode Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Nørd....hehe Ja, man lægger mærke til de underligste ting når man har arbejdet med den slags i mange år :) Jeg kan måske godt se det er en momspligtig aktivitet, men jeg undrer mig nu over hvilke afgifter der er tale om :D
BS Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Hvad mon de skriver på oplysnings sedlen til skat?
mrode Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Det er vel en slags konsulentydelse.. eller nogen vil måske kalde det et håndværk - jeg er ikke helt sikker.
bananas Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Nå den side. Den skal I ikke bekymre jer så meget om. Det er sikkert bare nogen højreradikale grupper, som er i gang med de indledende øvelser til en "alternativ løsning" på statens finansielle problemer med de kommende store generationer af efterlønnere og pensionister!
Guest Supermule Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Man skriver det bare på faktura'en som konsulentydelse.... Det er en meget almindelig takst, sådan imellem 50-100.000 for en ekspedering.... Så realistisk er det ihvertfald!! :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu