Saint Skrevet April 21, 2006 Rapporter Skrevet April 21, 2006 Hej Forum Er der nogle af jer der ved hvor man kan leje bil. Bor i malmø :) SAINT
andersen Besvaret April 21, 2006 Rapporter Besvaret April 21, 2006 En hurtig søgning på de gule sider giver masser af resultater: http://www.gulasidorna.se/query?what=yp&search_word=hyrbil&where=malm%F6&newSearch=1&ax=
Homer Besvaret April 21, 2006 Rapporter Besvaret April 21, 2006 Bedste pris får du her: http://www.scandinaviancarrental.com/se/
Saint Besvaret April 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 24, 2006 Tak tak Tak for de hurtige indlæg/svar. Så har jeg jo et par spørgsmål mere. Jeg har fået et kanon godt tilbud på en audi a3 i Tyskland. Men har hørt at der er en masse papir fnuleri osv.. Er der nogle af jer der, kan fra trin til trin forklare hvad man skal gøre? Evt. fortælle mig om det er smart at hente den fra Tyskland? Er forsikringen meget dyr i Sverige som i Danmark?
Gio Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 Tak for de hurtige indlæg/svar. Så har jeg jo et par spørgsmål mere. Jeg har fået et kanon godt tilbud på en audi a3 i Tyskland. Men har hørt at der er en masse papir fnuleri osv.. Er der nogle af jer der, kan fra trin til trin forklare hvad man skal gøre? Evt. fortælle mig om det er smart at hente den fra Tyskland? Er forsikringen meget dyr i Sverige som i Danmark?Forbered dig på en mindre skare af knotne kommentarer! Du har netop stillet ét af de meste besvarede spørgsmål herinde. En tur op i søgefunktionen hjælper dig videre - med alt hvad du har brug for at vide.
Thomas Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 Tak for de hurtige indlæg/svar. Så har jeg jo et par spørgsmål mere. Jeg har fået et kanon godt tilbud på en audi a3 i Tyskland. Men har hørt at der er en masse papir fnuleri osv.. Er der nogle af jer der, kan fra trin til trin forklare hvad man skal gøre? Evt. fortælle mig om det er smart at hente den fra Tyskland? Er forsikringen meget dyr i Sverige som i Danmark? Må sige det er imponerende at de 2 første spørgsmål du stiller herinde er nogen du ville have fået rigeligt med svar på ved at søge!!! Søg først, det er også hurtigere end at sidde og vente på svar!
BS Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 Tak for de hurtige indlæg/svar. Så har jeg jo et par spørgsmål mere. Jeg har fået et kanon godt tilbud på en audi a3 i Tyskland. Men har hørt at der er en masse papir fnuleri osv.. Er der nogle af jer der, kan fra trin til trin forklare hvad man skal gøre? Evt. fortælle mig om det er smart at hente den fra Tyskland? Er forsikringen meget dyr i Sverige som i Danmark? Normalt er prisen på forsikring på udlejningsbiler billigere i et andet land end det man selv bor i (for det var vel en udlejningsbil du spurgte om) Når man lejer bil i udlandet har man adgang til det man i DK kalder "klausulerede biler" de er købt uden afgift og må kun lejes ud til udlændinge. Derfor er prisen tit rigtig god. i januar i år gav jeg 6700 for en Alfa 159 2.2 JTS for 28 dage. Men held og lykke med din udlejningsbil.
Saint Besvaret April 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2006 Sorry smiler.... Hej Sorry er ny, skal nok søge efter det :) Nu skal i tage jg pænt af den nye ikke mobbe vel :)
Gio Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Hej Sorry er ny, skal nok søge efter det :) Nu skal i tage jg pænt af den nye ikke mobbe vel :)Det er reglerne..hehe... Jeg fik selv samme tur da jeg startede herinde for nogle år siden. ;)
Morten K Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Jep, forum nazister er der nok af ;-) Så for at undgå balladen så prøv som nævnt søgefunktionen: Helt oppe i toppen af siden, i den sorte bjælke står der "Søg". Tog mig adskillige måneder at finde den :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu