Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Nogen der har problemer med dette firma? Vi modtager non stop deres produkter og regninger, fakturer og påmindelser om manglende betaling. Har efterhånden sendt dem en del breve om at jeg ikke ønsker at modtage noget fra dem, ikke havde tænkt mig at betale dem noget for noget jeg ikke har bestilt eller har tænkt mig at bruge. Er i andre stødt i denne firma? Kan se på nettet at der er mange der har problemer med dette firma. Mvh Nenad

Besvaret

Modtager du en vare, adresseret til dig, du ikke har bedt om, kan du faktisk beholde den uden at betale. Men om man gider al det efterfølgende polemik er en anden sag.

Besvaret
Hejsa Nogen der har problemer med dette firma? Vi modtager non stop deres produkter og regninger, fakturer og påmindelser om manglende betaling. Har efterhånden sendt dem en del breve om at jeg ikke ønsker at modtage noget fra dem, ikke havde tænkt mig at betale dem noget for noget jeg ikke har bestilt eller har tænkt mig at bruge. Er i andre stødt i denne firma? Kan se på nettet at der er mange der har problemer med dette firma. Mvh Nenad
Det er jo et decideret "skojarbolag", hvis forretningside er at sende falske regninger ud og tvinge folk til at betale under trussel om inkasso. Det er en virksomhed, de har drevet i årevis, kan man se, og myndighederne er med et godt svensk ord "handfallne" over for hele den industri, som efter sigende omsætter et sted mellem to og tre miliarder og vokser hastigt. Man skal skriftligt afvise deres krav, men hvordan man slipper af med skidtet, ved jeg ikke. Du kan melde dem til Konsumentombudsmannen her http://www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngArticleID=620&lngCategoryID=1354 - det sker der ingenting ved. Men når man alligevel skal afvise deres krav skriftligt, kan man jo lige skrive, at man frabeder sig alle henvendelser i fremtiden og kræver at blive slettet af "kunde"kartoteket, og at man vil tage retlige skridt (under the law of the land :D ), hvis chikanen ikke ophører. Den slags. Måske hjælper det. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...