boysen Skrevet April 22, 2006 Rapporter Skrevet April 22, 2006 Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at låne bøger på et bibliotek i danmark? - det er trods alt ikke alt der er lige nemt at læse på svensk:confused:
larscph Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 Hmm.. Heidi låner uden problemer bøger i Danmark. Hun bruger dog sit gamle danske sygesikringsbevis som hun inden vi flyttede var oprettet som låner med på pågældende bibliotek.
Humle Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 yes, no probelms. Jeg har fået et lånerkort udleveret af dem inde på hovedbiblioteket. Bruger det desværre aldrig :)
michael og carina Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Virker det stadig med at bruge sit sygesikringsbevis fra DK??? Nogen der har lånt bøger for nylig i DK
Andreas24 Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Det virker .. nogen gange Hos mig virker det stadig med mit gamle danske sygesikringsbevis, men ikke for min kæreste. Så jeg tror de lukker folk sådan lidt vilkårligt...
fisker Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Sisse har lånt indenfor de sidste 4 måneder på sit sygesikringskort i birkerød
michael og carina Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Jeg tager mit med og ser hvad der sker
skallstorp Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Svensk lånerkort Ellers er det bare at gå ind og få et Svensk ! Udmärkede biblioteker herovre.
hpn Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 jeg fik et lånerkort fra biblioteket, da mit sygesikringsbevis ikke längere var gyldigt.
MissCath Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Jeg låner uden problemer på mit sygesikringsbevis. De lukkede for min adgang da jeg flyttede, men da jeg ringede og fortalte at jeg altså stadig var interesseret i at låne, åbnede de uden problemer for adgang igen. Det er Frederiksberg Bibliotek.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu