Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Må indrømme at det er en af de få ting vi tager med fra Dk. Vi køber ALTID Vermlandsrugbrød fra ISO, det er klart det bedste der kan skaffes :-) Og så mener jeg faktisk også at det er økologisk... Køber altid 2-4 og fryser dem ned i plasticposer, så holder de sig jättefint.

Besvaret
Ja rugbrød er ikke lige Svenskernes stærke side må man sige, men ok de har heller ikke nogen ordentlig leverpostej at proppe på:rolleye: . Rugbrød skal købes i DK:th2:
Leverpostejen har de i Netto. Og jeg synes efterhånden at de er ved at komme lidt efter rugbrøds-problematikken. Netto har fuldkorn/usødet - og det samme har jeg set ofte i ICA. Desuden er Schulstad-produkter også dukket op mange steder.
Besvaret
Leverpostejen har de i Netto. Og jeg synes efterhånden at de er ved at komme lidt efter rugbrøds-problematikken. Netto har fuldkorn/usødet - og det samme har jeg set ofte i ICA. Desuden er Schulstad-produkter også dukket op mange steder.
Hos ICA i Mobilia og ICA Maxi på Ystadvägen køber jeg som regel både min leverpostej og rugbrød (Schulstad). Til gengæld prøvede jeg et rugbrødsprodukt hos ICA hvor de PÅSTOD den var usødet, men det smagte dog stadig vammelsødt da jeg prøvede det.. så den røg i skraldespanden med det samme.. (som meget andet også gør, da jeg af princip prøvesmager diverse underlige svenske ting løbende :) ).
Besvaret
Hos ICA i Mobilia og ICA Maxi på Ystadvägen køber jeg som regel både min leverpostej og rugbrød (Schulstad). Til gengæld prøvede jeg et rugbrødsprodukt hos ICA hvor de PÅSTOD den var usødet, men det smagte dog stadig vammelsødt da jeg prøvede det.. så den røg i skraldespanden med det samme.. (som meget andet også gør, da jeg af princip prøvesmager diverse underlige svenske ting løbende :) ).
surströmming? :sick:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...