Toft Skrevet April 24, 2006 Rapporter Skrevet April 24, 2006 Så, nu har det endelig været slut med vintervejr et stykke tid, efterfulgt af temmelig meget regn osv.. Nu er det så ligesom at foråret rigtig banker på, og hvad sker der så idag da man kommer hjem og parkerer bilen - jep 40-50 mongol insekter har valgt at tage deres liv på fronten af bilen ude på broen :thumbdown Hmm, og dette kun begyndelsen.. Snart kan man sætte et 0 (nul) mere på antal suicide bugs der anvender ens bil - hver gang man kører over broen lortefluer..
Gio Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 lortefluer..*LOOOOOL*...du er edderfløjtemig sjov nogle gange, Toft! Vær glad for raketten ikke er sort - så havde du set dobbelt så mange. Du har da ikke andet at lave end at hygge om dytten nede i parkeringskælderen - sammen med King D på spillen - og en kold indenfor rækkevidde :)
Gawc Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 HAHAHA..... sådan lige et spørgsmål, er Malmö præget af myg om sommeren ? tænkte pga kanalen..... bor med udsigt over en del af den, og ville være rar at investere i en pale mygge stifter m.m. inden det bliver sæson og priserne går amok...
Gio Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 HAHAHA..... sådan lige et spørgsmål, er Malmö præget af myg om sommeren ? tænkte pga kanalen..... bor med udsigt over en del af den, og ville være rar at investere i en pale mygge stifter m.m. inden det bliver sæson og priserne går amok...Sverige og myg hænger sammen. Men hernede i det sydligste er det ikke et problem. Men skal du ind i Sverige, så ville jeg sikre mig med diverse remedier ;)
MC Manden Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 Lige efter broen (når man kommer fra DK) er der mange myg.... spørg en der kører mc !
Gio Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 Lige efter broen (når man kommer fra DK) er der mange myg.... spørg en der kører mc !Så blev det vist tid til en klassiker... ;)
Furland Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 *Yikes* Min kommende bil er sort, og jeg bor noget så NØ for Malmö, så måske man skulle ringe og få den bordeaux, eller højrø istedet. Det brude maskere klatterne...
Guest Supermule Besvaret April 25, 2006 Rapporter Besvaret April 25, 2006 Tro mig...... 2 sorte biler og den "gør det selv" vask inde ved Bauhaus på Svågertorp bliver besøgt et par gange om ugen for at holde det værste væk.... Nu er min bil heller ikke den mindste foran, så det er et helvede......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu