Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Konklusionen må være at det er mere sikkert at tage toget? :tongue2:
Næ nej...dér lukker dørene bare i bærret på dig....den er helt gal. Vi må boykotte bommene! :th2: :confused:
Besvaret
Så blev det vores tur!! Lige ned i forruden. (Den holdt) Brommen røg ud til siden, og bromanden rettede den bare op igen. Vi fik en skadeanmeldelse med, hvor broen håbede de kunne ønske os velkommen igen, trods den uheldige oplevelse.
Hvad sker der, det er jo totalt skandaløst:fight:, så må de sku lade bommene stå åbne til de har løst problemet:rolleye: Jeg fik ikke svar fra dem i fredags, men venter spændt på et imorgen.
Besvaret

Jeg kan så fortælle til dem der har haft dette problem med bommen at jeg lige har snakket med Broens forsikringselskab og de påtager sig det fulde ansvar, og jeg fik at vide jeg bare skulle få det lavet og sende regningen med beskrivelse af hvad der er lavet til dem. Så det var da trods alt rart nok.

Besvaret
En lettelse at i ikke skulle til at slås med dem. Det plejer man jo med forsikrings selskaber normalt:o
Ja det var rart. Men jeg har lavet en aftale hos et maler firma i Malmø for at få et tilbud, som jeg kan vise til broens forsikringsselskab og få dem til at acceptere det skriftligt, inden jeg for lavet noget. Ellers kommer de vel bare tilbage og siger nej nej det er alt for dyrt og bla bla bla

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...