cbpwr Skrevet May 3, 2006 Rapporter Skrevet May 3, 2006 Hej. Jeg oplever nogle extremt dårlige download tider, ved overførsel fra bbb til comhem, andre der har det problem. Downloader jeg fx. en fil fra min web-server via ftp, b-one i dk, ligger den på mellem 700-800k/s så linien er ok. -Claus-
Gio Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 Hej. Jeg oplever nogle extremt dårlige download tider, ved overførsel fra bbb til comhem, andre der har det problem. Downloader jeg fx. en fil fra min web-server via ftp, b-one i dk, ligger den på mellem 700-800k/s så linien er ok.Dårlig ComHem-forbindelse. Det er set & hørt før. Typisk kan ComHem være pænt hurtige - indenfor deres eget net - men når du skal videre ud i verden, så bliver det med host, hak & pakketab. Bl.a. host´ede Steen denne debat på hans egen forbindelse hjemme indtil for nylig. Efter for megen nedetid og latterlige hastigheder, så blev debatten flyttet eksternt. Og siden har det spillet ekstremt meget bedre. Performance er ikke hvad ComHem er mest berygtet for, desværre.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu