Jump to content

Hosting firmaer????

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Nogle der vil anbefale nogen??? Jeg har wannafind pt og er træt af at skulle bruge min/kundens ISP's smtp når jeg sidder ude hos kunder.... Jeg vil ha' et hotel, hvor jeg kan bruge mit domænes smtp.... Det kan jeg ikke hos wannafind.dk Anyone???? Surftown måske???

Besvaret
Nogle der vil anbefale nogen??? Jeg har wannafind pt og er træt af at skulle bruge min/kundens ISP's smtp når jeg sidder ude hos kunder.... Jeg vil ha' et hotel, hvor jeg kan bruge mit domænes smtp.... Det kan jeg ikke hos wannafind.dk Anyone???? Surftown måske???
Du kan da vel ikke overveje Surftown ????????????????????:mad: :mad: :mad:
Guest Supermule
Besvaret

Jo da.... For deres tilbud ser væsentligt bedre ud end de fleste..... Og de reklamerer med egen smtp....

Du kan da vel ikke overveje Surftown ????????????????????:mad: :mad: :mad:
Besvaret
Jo da.... For deres tilbud ser væsentligt bedre ud end de fleste..... Og de reklamerer med egen smtp....
Hvor gør de det? For hos mig virker det ikke. Hverken i Sverige eller her på Grønland.
Guest Supermule
Besvaret

Jeg finder det lige til dig...

Hvor gør de det? For hos mig virker det ikke. Hverken i Sverige eller her på Grønland.
Besvaret
Har ikke haft nogen problemer, i mine indstillinger står der: Udgående (SMTP) Server mail.mitdomæne.dk
Guest Supermule
Besvaret

Det er fordi din ISp har blokeret for andre smtp servere.... Skift til surftowns og brug port 587 i din opsætning af din udgående mail...

Tja hos mig er den skide ligeglad med hvad jeg gør den ene eller anden måde så jeg fortsætter med den grønlandske smtp server.
Besvaret
Skift til surftowns og brug port 587 i din opsætning af din udgående mail...
Ér afprøvet uden held. Overlever nok de sidste 3 mdr. Ellers tak. Men prøver den nye opsætning i ferien om 12 dage :cool:
Guest ThomasO
Besvaret

BS: Det netværk du kører på, er det Greenland Contractors eller US Airforce der drifter det. Hvis det er US Airforce er der nok en del restriktioner på.

Besvaret

Det er greenland contractors og tvivler på at USAF kunne finde på lige så mange restriktioner som GC de har. USAF har ellers givet os lov at bruge deres satelitter men Greennet har monopol heroppe:(

Guest Supermule
Besvaret

Hvorfor så ikke bare benytte sig af det tilbud fra USAF?? Greennet styrer vel ikke hvad i er koblet på??? Find en hub/switch fra USAF og kobl en trådløs router på..... Evt med en retningsorienteret antenne, så er den i vinkel....

Besvaret

Så simpelt er det nu heller ikke liiiige at koble sig på deres net. og Jo Tele Post Grønland kan godt bestemme hvad vi bruger her på basen desværre. Men der er nok lidt "jeg skrubber din ryg du skrubber min" agtig aftale over alt det her. Det ligger jo til hjemmestyret heroppe

Besvaret
Evt med en retningsorienteret antenne' date= så er den i vinkel....:rolleyes:
Mule...sover du for lidt for tiden? Dine indlæg de sidste par dage tyder da på en vis mængde fritid...for meget *lol* (Hint: retnings-bestemt)
Guest Supermule
Besvaret

Ja...hehe har kun 12 arbejdsdage i den her måned.... Er jo som bekendt igang med firma nr 2, så det tager noget tid foran puuuteren.....

Mule...sover du for lidt for tiden? Dine indlæg de sidste par dage tyder da på en vis mængde fritid...for meget *lol* (Hint: retnings-bestemt) :rolleyes:
Besvaret

Tele Greenland (TG) Hej BS En eller anden skulle betale for at du har en satellit til resten af verden og en forbindelse med radiokæden til f.eks. Nuuk. Der er ingen fortjeneste ved at drive internet og telefoni til de mindre byer og især ikke bygderne. Derfor har TG monopol (i den korte version). Og GC er en god kunde i TAB :laugh: Dan (tidligere erhvervs salgschef hos TG)

Besvaret

TAB er en MEGET god kunde hos TG. Dog er der en fætter der har gang i noget med både TV og internet(flatrate) heroppe. Hvis der er flere end 50 beboere kan det løbe rundt for ham at sætte internet op i byen/bygden. Han har gang i noget heroppe men alting tager tid.

Besvaret
Du skal bare huske at når de lige pludselig begynder at omdøbe dine filer, så bl.a. hele roden bliver vist, så er det fordi du har for meget trafik.
Besvaret

TAB er en god kunde, men de kommer ikke i top 5 og måske heller ikke i top 10 (jeg kan ikke længere huske tallene). Og fætteren der vil hente TV og internet ned, skal blot huske at TG har koncession på internet, så det skal han nok være varsom med. Han må gerne hente til eget forbrug, men ikke distribuere det.

Guest Supermule
Besvaret

Det skal de da ikke blande sig i???? Man kan da ikke ha' monopol på ting man kan hente ned fra himlen...... Svarede til at jeg havde monopol på luft.....og hvis de ikke betalte, så lukkede jeg sgu...............;)

TAB er en god kunde' date=' men de kommer ikke i top 5 og måske heller ikke i top 10 (jeg kan ikke længere huske tallene). Og fætteren der vil hente TV og internet ned, skal blot huske at TG har koncession på internet, så det skal han nok være varsom med. Han må gerne hente til eget forbrug, men ikke distribuere det.[/quote']
Besvaret

Det er ikke som privatperson han laver det men som firma. Han er igang med hjemmestyret om at få lov osv. Så man kan håbe på han får noget igennem.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...