Simon Irgens Skrevet May 8, 2006 Rapporter Skrevet May 8, 2006 Nå men så fik man det job man gerne ville have. Destinationen er ikke herlev længere men holte derimod. Er der nogen der kan berette lidt om hvordan trafikken er på de forskellige tider af morgenen den sidste vej af ring3 og stykket af kongevejen. Kommer til at have stor frihed hvad angår mødetid så det ville være fedt hvis nogen kørte der i tidsrummet 7-9.30. På forhånd tak
Guest Supermule Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Tag fat i Gio.... Han mangler en pendlerven.....;) Han skal til Allerød hver dag, så det er ikke den vilde omvej.... Nå men så fik man det job man gerne ville have. Destinationen er ikke herlev længere men holte derimod. Er der nogen der kan berette lidt om hvordan trafikken er på de forskellige tider af morgenen den sidste vej af ring3 og stykket af kongevejen. Kommer til at have stor frihed hvad angår mødetid så det ville være fedt hvis nogen kørte der i tidsrummet 7-9.30. På forhånd tak
ulmus Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Simon, jeg vil anbefale dig at kigge på Morgen-TV, for så vil du se, at det er en helt håbløs opgave at komme den vej i myldretiden. Men iøvrigt: Til lykke med jobbet.
Simon Irgens Besvaret May 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2006 Tag fat i Gio.... Han mangler en pendlerven.....;) Han skal til Allerød hver dag, så det er ikke den vilde omvej.... Så sandt så sandt.... det kunne være man skulle prøve det. Takker
Simon Irgens Besvaret May 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2006 Simon, jeg vil anbefale dig at kigge på Morgen-TV, for så vil du se, at det er en helt håbløs opgave at komme den vej i myldretiden. Men iøvrigt: Til lykke med jobbet. Kørte selv af ring3 til herlev men nu får jeg lige lidt mere glæde af den skønne ring men håber det hele går. Men iøvrigt: så mange tak ;)
Guest Supermule Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Turen er væsentligt hurtigere ind igennem Kbh... Kørte selv af ring3 til herlev men nu får jeg lige lidt mere glæde af den skønne ring men håber det hele går. Men iøvrigt: så mange tak ;)
macman Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Ring 3 Jeg kører hver morgen fra Limhamn over ring 3 til Virum, afgang mellem 7.00 og 7.30 ankomst Virum ca. 60 min. senere. Hvis der har været bomproblemer ved brobetaling, trafikuheld på ring 3 el. lign, tager det 10-15 min. ekstra. Det er min erfaring at ring 3 først bliver bedre efter kl. 9.30 og du skal køre retur inden kl. 15 eller efter kl. 18, hvis du skal køre udenom de store kø-træk. En "heldig" tur uden kø tager ca. 45 min. med 130 km/t.
nielsen.se Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Jeg har nu i over 2 år kørt fra malmø over broen til hørsholm. Jeg passerer således Holte ca. kl. 0815. det er efter min overbevisning og observation ikke det store problem med trafikken. Den er som så meget andet stærkt overdrevet og meget baseret på skrøner. Jeg tilbagelægger turen på ca 55-65 minutter. Det er ikke altid hurtigst gennem byen, men det glider bedre. Fra broen er det ind efter fields, over sjællandsbroen, ned gennem vasbygade forbi fisketorvet og den sorte diamant, henover kgs. nytorv ud af bredgade og henover østerport til trianglen og derfra forbin parken ad østeralle og gribe lyngbyvejen. På en søndag uden trafik og ved ferier og helligdage er det motorringvej 3 der er bedst. På en sådan bilfri dag kan turen klares på 45 min.
Guest Supermule Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Say what!! for en omvej..... Prøv du amager Strandvej og ind over Chrtianshavn istedet..... Så sparer du 10 minutter... Jeg har nu i over 2 år kørt fra malmø over broen til hørsholm. Jeg passerer således Holte ca. kl. 0815. det er efter min overbevisning og observation ikke det store problem med trafikken. Den er som så meget andet stærkt overdrevet og meget baseret på skrøner. Jeg tilbagelægger turen på ca 55-65 minutter. Det er ikke altid hurtigst gennem byen' date=' men det glider bedre. Fra broen er det ind efter fields, over sjællandsbroen, ned gennem vasbygade forbi fisketorvet og den sorte diamant, henover kgs. nytorv ud af bredgade og henover østerport til trianglen og derfra forbin parken ad østeralle og gribe lyngbyvejen. På en søndag uden trafik og ved ferier og helligdage er det motorringvej 3 der er bedst. På en sådan bilfri dag kan turen klares på 45 min.[/quote']
Gio Besvaret May 9, 2006 Rapporter Besvaret May 9, 2006 Malmö <--> Allerød = 60 til 80 min normalt, kl. hhv. 7 og ca, 16-17 stykker. Og bare i sidste uge to store uheld, fordi der simpelthen ikke er plads til stressede morgenbilister. Jeg må prøve turen indover kbh istedet på et tidspunkt. Skal bare lige have opfrisket ruten. Sagt med andre ord = lidt af en sur tur hver morgen :thumbdown
nielsen.se Besvaret May 9, 2006 Rapporter Besvaret May 9, 2006 Say what!! for en omvej..... Prøv du amager Strandvej og ind over Chrtianshavn istedet..... Så sparer du 10 minutter... Jeg har flere gange forsøgt den rute, dog er min oplevelse at den de gange jeg har prøvet har været væsentligt langsommere. Og det er tilmed med det ulovlige højresving indberegnet.. Nu hvor de tilmed har sat ekstra lyssignal op midtvejs og et mere er på vej nede for enden bliver den rute da endnu langsommere. Den prop der er indover torvegade er da også rimelig fu.... up. Så 10 min. sparet passer ikke i de tilfælde jeg har prøvet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu