Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

The last sucker aint born yet'.... Håber han kom eftertrykkeligt til skade, så han i det mindste selv skal leve med at tænke over hvor stort et fjols han egentligt selv er... ved nærmere eftertanke er han nok så tykpandet at han ikke kan se sin egen dumhed, om den så blev fodret til ham med en skovl!

Besvaret
Off topic : Hvad skete der med det ret så sjove "låne kørekort ud" indlæg ?????:confused:
Admin (Steen) har slettet indlægget grundet "opfordring til ulovligheder".
Guest Trine
Besvaret
Admin (Steen) har slettet indlægget grundet "opfordring til ulovligheder".
Tråden var ellers et godt eksempel på dette forum er det forkerte sted at stille den slags spørgsmål.
Besvaret
Tråden var ellers et godt eksempel på dette forum er det forkerte sted at stille den slags spørgsmål.
Ja...kunne nu heller ikke se at den "opfordrede" til noget som helst - andet end at grine af den oprindelige forfatter.
Besvaret

Død over biltyve Ahh hvor er fedt at høre en biltyv har fået en ordentlig røvfuld. Alle der har haft indbrud i bilen ved hvor pisse arig man bliver når man kommer ned til sin med smadret rude:mad:, det ville faktisk være det hele værd hvis man bare kunne tag tyven i akten, men et baseball bat i hånden også bare hamre den narrøv til ukendelighed:fight: Død over alle biltyve:fight: Ahh det var dejligt at komme ud med, der var forresten en biltyv der havde gang i min bil for et par uger siden. Han nåede dog "kun" at smadre en siderude:fight: Tak Gio go trød, kom endelig med flere af dem.

Besvaret
Er denne tråd ikke ved at udvikle sig til en opfordring til vold??? Den bør STRAKS fjernes!!!! :D
Det er ikke vold når det går ud over biltyve eller bare tyve i almindelighed, det er en samfundsplikt og burde belønnes med titlen ridder af Dannebro:D
Besvaret

Om selvtægt sagde Profeten Muhammad nogle måneder før sin død i 632: "Al blodskyld fra uvidenhedens tid er ophævet. Og den første blodskyld, som jeg ophæver, er Ibn Rabî'a ibn Hârith ibn Abd-al-muttalibs." ...og det gælder stadig... ;)

Besvaret
Om selvtægt sagde Profeten Muhammad nogle måneder før sin død i 632: "Al blodskyld fra uvidenhedens tid er ophævet. Og den første blodskyld, som jeg ophæver, er Ibn Rabî'a ibn Hârith ibn Abd-al-muttalibs." ...og det gælder stadig... ;)
Jeps og Lars Lynge Mikkelsen sagde den 10/05/06 at alle biltyve bare skal have nogle BRIAN BAAAAAAANNNNNKKKKK:th2:
Besvaret

Hehe, sad lige og så det her indlæg, og kom til at tænke tilbage. For en uge siden, går jeg tilfældigt hen til vores vindue, som vender ned mod p-pladsen. Der er en ung fyr, som går forbi en bil, og kigger godt nok lidt mærkeligt på den. Jeg synes det er lidt underligt, da det ikke er ejeren af bilen (ham har jeg nemlig set før). Nå, men han går videre, og kigger direkte op på mig i vinduet. Jeg går tilbage til computeren, og sidder lidt, men bliver nød til at vende tilbage til vinduet igen, for at se, hvad han har gang i. Nu er han satme inde i bilen, så jeg tager telefonen, og ringer til politiet, som sender en patrulje afsted. Jeg ved godt, at nogen ville gå ned og banke manden, men da min fysik ikke er blandt verdest største, gider jeg ikke risikrer at få bank, eller hvad der kunne være værre. Det var jo ikke min bil han havde gang i. Biltyven får startet bilen, men efter 10 cm´s bakning, stopper han igen, da ratlåsen er faldet i hak, så han ikke kan rette hjulene op. Han sidder så og hiver og sparker på rattet for at ødelægge låsen, men lige lidt hjælper det. Nu kommer min nabo så gående stille og roligt hen og kigger ind af passagerdøren, på tyven, som stadig sparker og hiver i rattet. Nabo´en har også set det hele fra vinduet, men modsat mig, har han fysikken med sig. Han åbner døren, og snakker lidt med ham tyven. Så ryger han ind i bilen, og der er, hvad politiet senere kommentere som "lidt tumult", hvorefter begge personer kommer ud på den anden side af bilen.. Tyven bliver revet lidt rundt, men så kommer politiet stormende. Efterfølgende, skal jeg jo afgive min forklaring, hvor politimanden siger, at biltyven ville anmelde min nabo for vold. Politiets kommentar til tyven var: "du kan ikke anmelde en skid".... Så kan han satme lære det... Jeg hader simpelthen folk, som ikke kan kende forskel på "dit og mit". De skulle efter min mening have kappet en finger, for hver gang de ikke kan holde dem i ro. På et tidspunkt må de jo lære det.:fight:

Besvaret
Jeg hader simpelthen folk, som ikke kan kende forskel på "dit og mit"
De mennesker kan jeg heller ikke klare!! Hvor er det fedt at du ringede!! Hatten af for det :th2: Jeg kan slet ikke klare det med at man bare kigger på og lader det ske... Har mistet for mange ting på den måde... Jeg sidder også tit og ser ud på vores parkeringsplads som ligger omme bag ved vores hus, og nu hvor vejret er blevet lækkert, ja, så kan man høre en del nede fra pladserne af... Det sker af og til at man hører et "dunk", og så kan man se, at det er en eller anden IDIOT der har knaldet døren ind i den bil der holder ved siden af... :mad: Efterfølgende kan idioten så se et hysterisk kvindemenneske der står og vinker og råber i et vindue på 1 våning imens hun peger på den anden bil... :scared: Hvis de ikke tjekker om der er sket noget, tager jeg nummeret på bilen og tjekker senere samme dag, om der er sket noget med den anden bil... DEN form for hensynsløshed kan jeg bare ikke snuppe... Vores bil er blevet ridset med en nøgle og bakket ind i indenfor ganske kort tid, så nu giver vi op og sælger den... ooooorker ikke mere af den slags, og selvom togtrafikken er "ujævn" vil vi hellere kæmpe med den end med idioter...
Besvaret

Madsen, det lyder sg'u ikke godt. Har i overvejet at tage ind på et af militærets auktioner og byde på en pansret mandskabsvogn (tag diesel udgaven). Der skal en hel del til for at bule sådan en.

Besvaret
Efterfølgende' date=' skal jeg jo afgive min forklaring, hvor politimanden siger, at biltyven ville anmelde min nabo for vold. Politiets kommentar til tyven var: "du kan ikke anmelde en skid".... Så kan han satme lære det...[/quote'] Du så jo også at biltyven slog først. Gjorde du ikke?:rolleyes: Biltyve/indbrudstyve burde gøres fredsløse:mad:
Guest jxhab
Besvaret
Tror du har postet dit link' date=' omkring 38 timer for sent, i denne tråd her ;)[/quote'] haha ja for fanden, det så jeg slet ikke.. men klokken var også tidligt =)
Besvaret

Anyway, hvad er det for et arbejde han ikke kan passe???? det som biltyv??? så har ham bilejeren vel gjort samfundet en tjeneste, og skulle da have en skatte lettelse som beløning:th2: Og ham biltyven, han kan hoppe i havet, ikke en krone til ham:mad:

Besvaret

Nu skal vi jo heller ikke have amerikanske tilstande hvor vi giver tæsk, lange straffe og lign. Synes nu at vi skal tænke på hvor samfundet bevæger sig hen. Så det rette er vel at invetere personen inden for (hvis han har lyst, altså) og snakke om det. Dette har jo før været oppe i debatten.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...