raket77 Skrevet May 11, 2006 Rapporter Skrevet May 11, 2006 Hvor er jeg dog røvtræt af broen og alle dens problemer.. Vejarbejde:thumbdown konstant med nedsat hastighed og hvis det ikke er nok så er der tunnelen hvor maks. hastighed mere eller mindre permant ligger på 70km/t:thumbdown og hvor der efter at Pløresunds konsortiet overtog servicen ikke er råd til at skifte de mange lysstofrør(mindre detalje man ligger mærke til med nedsat hastighed) samt ombygning af bizz baner..... Burde forlange halv pris for sin bizz da man ikke for fuld valuta for sit produkt ØV ØV ØV hvor er jeg ærgelig. Nå men så er det godt at det er så godt vejr at man kan sidde i haven og nyde et par pils...... God Ferie:) :)
Guest Supermule Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Jeg kan HELT følge dig... ;) Dog er der sparet på rørene i tunnelen, da der blev brugt for meget strøm... Så der skal nogle nye i. Det er nok det de er igang med nu... Hvor er jeg dog røvtræt af broen og alle dens problemer.. Vejarbejde:thumbdown konstant med nedsat hastighed og hvis det ikke er nok så er der tunnelen hvor maks. hastighed mere eller mindre permant ligger på 70km/t og hvor der efter at Pløresunds konsortiet overtog servicen ikke er råd til at skifte de mange lysstofrør(mindre detalje man ligger mærke til med nedsat hastighed) samt ombygning af bizz baner..... Burde forlange halv pris for sin bizz da man ikke for fuld valuta for sit produkt ØV ØV ØV hvor er jeg ærgelig. Nå men så er det godt at det er så godt vejr at man kan sidde i haven og nyde et par pils...... God Ferie:) :)
Guest jxhab Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Hvor er jeg dog røvtræt af broen og alle dens problemer.. Vejarbejde:thumbdown konstant med nedsat hastighed og hvis det ikke er nok så er der tunnelen hvor maks. hastighed mere eller mindre permant ligger på 70km/t:thumbdown og hvor der efter at Pløresunds konsortiet overtog servicen ikke er råd til at skifte de mange lysstofrør(mindre detalje man ligger mærke til med nedsat hastighed) samt ombygning af bizz baner..... Burde forlange halv pris for sin bizz da man ikke for fuld valuta for sit produkt ØV ØV ØV hvor er jeg ærgelig. Nå men så er det godt at det er så godt vejr at man kan sidde i haven og nyde et par pils...... God Ferie:) :) For slet ikke at tale om det KAOS der var i dag ved betalingsanlæget, jeg har aldrig oplevet noget lignende...
Gio Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 *piv piv* Så prøv du at skulle mod Hillerød om morgenen via motorvejen (ja..og hjem igen kl 16, for den sags skyld). SÅ kunne jeg forstå du pev. De småproblemer broen har er heldigt sluppet. Tænk hvis den var lukket 18 gange om året, fordi den var gået i stykker! *brrr*
raket77 Besvaret May 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2006 *piv piv* Så prøv du at skulle mod Hillerød om morgenen via motorvejen (ja..og hjem igen kl 16, for den sags skyld). SÅ kunne jeg forstå du pev. De småproblemer broen har er heldigt sluppet. Tænk hvis den var lukket 18 gange om året, fordi den var gået i stykker! *brrr* I det mindste betaler du ikke dyre domme hver måned for at bruge motorvejen.. Og kører selv til Hørsholm hverdag, så ja kender godt til problemerne. Ja det er flot at have så mange betalings kasser og så kun have bemandet 2 styks (kl1700).
BS Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Burde forlange halv pris for sin bizz da man ikke for fuld valuta for sit produkt ØV ØV ØV hvor er jeg ærgelig. Hmm du kommer måske ikke til DK eller SE som forventet?
raket77 Besvaret May 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2006 Hmm du kommer måske ikke til DK eller SE som forventet? Nope. Du betaler vel heller ikke fuld pris for en flybillet fra Grønland til Dk for derefter at blive sat på et skib:o Oplægget var for at komme af med lidt luft, Skodaen er sgu ved og være lidt træt af mig og mine eder når jeg kommer til broen....
BS Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Ved det. Det var også mest for at drille. Heldigvis betaler jeg ingenting for at komme frem og tilbage til Øen her :D
Guest Supermule Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Hvordan kan man lave systemer i Stockholm og Oslo, hvor man kan køre 80 igennem de automatiske betalingsanlæg???? Det ville fandme lette trafikken en del.... Sjovt nok er der heller aldrig problemer med at folk kører i de forkerte baner.... meget underligt de ikke kan finde ud af det.....
raket77 Besvaret May 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2006 Ja du må sgu kede dig deroppe:) Se du og komme hjem til Gøstaland og del vores bekymringer med os.
BS Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Bare rolig. Til August bliver jeg en del af det igen. Men hvis alt forløber som det ser ud lige nu skal jeg pendle kl 0430 og kl 1830 og der er ikke vildt meget trafik. Så jeg undgår nok det værste håber jeg
credde Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Jeg gætter på, at de har lavet det nye system fordi alt for mange kørte alt for stærkt igennem betalingsanlægget. Så har de taget konsekvensen og lavet så man skal stoppe helt op. Irriterende ja!
Gio Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 kører selv til Hørsholm hverdag' date=' så ja kender godt til problemerne.[/quote']Point taken.... :th2:
Furland Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Bare rolig. Til August bliver jeg en del af det igen. Men hvis alt forløber som det ser ud lige nu skal jeg pendle kl 0430 og kl 1830 og der er ikke vildt meget trafik. Så jeg undgår nok det værste håber jeg Kan bekræfte at man næsten har det for sig selv i det tidsrum... kører ud ca. 04.40 på dagvagter, og hjem fra aftenvagterne ca kl. 00.15, og der er der frit valg på alle hylder :-) Hvad sker der iøvrigt med de forskellige meldinger der lige pt. kommer på de "pris skilte" til venstre for bommen? Før sagde de 235 osv... nu enten ingenting, eller "fast pris", samt min brobizz er stoppet med at sige "bip"...weird da jeg ikke syntes at kunne finde noget info om det!
andersen Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Lurede lige på broens hjemmeside og fandt denne besked under deres trafikservice: Fast afspærring af én vognbane på højbroen i retning mod DK og hastighedsnedsættelse. Dette vil pågå frem til den 16/6.en hel måned... suk...
Gio Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Lurede lige på broens hjemmeside og fandt denne besked under deres trafikservice: en hel måned... suk...Al´så...jeg kan ikke se problemet!!? Jeg mener...vi kan stadig køre halvfjerds kilometer i timen på strækningen - so whats the fuzz?
Guest jxhab Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Al´så...jeg kan ikke se problemet!!? Jeg mener...vi kan stadig køre halvfjerds kilometer i timen på strækningen - so whats the fuzz? Jeg er mere interesseret i at vide om det kun var mig der sad i kø til halsen ved betalingsanlæget i går ved en 17 tiden =) jesus jeg har aldrig set noget lignende og folks kørementalitet kom da på prøve..
Guest Supermule Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Det er jo også nærmest overlydsfart ifht gennemsnitsfarten Malmø->Allerød->Malmø....... ;) Al´så...jeg kan ikke se problemet!!? Jeg mener...vi kan stadig køre halvfjerds kilometer i timen på strækningen - so whats the fuzz?
bozzen Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Jeg siger bare hele motorring 3 kl 16.00 en hverdag. tak og go´ nat!
Gio Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Jeg siger bare hele motorring 3 kl 16.00 en hverdag. tak og go´ nat!Yessirr...hørt!...for ikke at tale om kl 07:15 *brrrr*
Guest Supermule Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Ja..... Der starter køen ude ved sammenfletningen køgebugt/amager motorvejen.... Godt jeg skal til højre der når jeg skal ned i skole med den store.... :D Med den infrastruktur i kbh, gad jeg ganske enkelt ikke arbejde nord-vest og nord for kbh..... om de så betalte 50000 om måneden.......:( Yessirr...hørt!...for ikke at tale om kl 07:15 *brrrr*
raket77 Besvaret May 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 12, 2006 Al´så...jeg kan ikke se problemet!!? Jeg mener...vi kan stadig køre halvfjerds kilometer i timen på strækningen - so whats the fuzz? Problemet er at vi betaler for at bruge broen, ved godt at det nok ikke er det vigtigste her i verden, meen en bro som kun er godt og vel 6år gammel og så meget vedligeholdelse det tegner ikke godt og hvem skal betale i sidste ende? Motorvejs kø er ikke "motorvejens" skyld hvis du forstår min mening.. Igen her kl.11 er der fuldstændig kaos ved betalings anlææget til sverige.
Guest Supermule Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Det er garanti reperationer der udføres pt, inden garanti perioden udløber. Et b"live" billede fra betalingsanlægget kan ses her http://www.it.suite.dk/bridgephoto/betalS.jpg Problemet er at vi betaler for at bruge broen, ved godt at det nok ikke er det vigtigste her i verden, meen en bro som kun er godt og vel 6år gammel og så meget vedligeholdelse det tegner ikke godt og hvem skal betale i sidste ende? Motorvejs kø er ikke "motorvejens" skyld hvis du forstår min mening.. Igen her kl.11 er der fuldstændig kaos ved betalings anlææget til sverige.
raket77 Besvaret May 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 12, 2006 Ja jeg må lære og leve med det ligesom køen på motorvejen.
Bjarne233 Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Lige idag er det jo nok fordi DK holder fridag ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu