Nenad Skrevet May 14, 2006 Rapporter Skrevet May 14, 2006 Se her hvad jeg fandt: SMC F-KART 100cc Med godkendelse til kørsel på offentlige veje http://www.pottenstein.dk/salg.htm Mvh Nenad
Guest ThomasO Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Så en test af den der i et Svensk bilblad for et år siden. De gruede fr den dag den begyndte at komme ud på markedet for alvor. Der skal nok blive kørt et par stykker ihjel i dem der....
Toft Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Hmm, undrer mig over hvem der mon har interesse i at køre rundt i trafikken i sådan en fætter? En der er træt af livet, eller noget? Good luck
Mike Besvaret May 15, 2006 Rapporter Besvaret May 15, 2006 Hmm, undrer mig over hvem der mon har interesse i at køre rundt i trafikken i sådan en fætter? En der er træt af livet, eller noget? Good luck Ufatteligt... Man kan ihvertfald nemt komme til at overse en sådan "tingest" i trafikken, fordi den er lav og let bliver skjult bag andre biler etc.
Xenius Besvaret May 15, 2006 Rapporter Besvaret May 15, 2006 En af de "lovlige" ting man kan undres over... Og så lige: "... kan køres uden hjelm eller sikkerhedssele." En beslutning på tom mave måske???
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu