Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Nogen der ved om priserne på en farve laser printer er billigere et sted i sverige end hvis man køber en her i DK eller på nettet ? Den skal helst være af ordentlig kvalitet, mht. at printe billeder ud som er taget på mobil og digital kamera... men den skal ikke koste flere tusinde kroner... altså de der over 5000,-(danske) det synes jeg er lidt dyrt. Jeg skal til sverige her kl. 12 idag og hvis nogen kender et godt sted man kan købe disse laser printere så skriv endelig hurtigst muligt :D Pft.

Besvaret

Printe billeder, så skal du ikke have laser printer. Den bliver alt alt for dyr hvis du skal have noget der kan gøre det bare nogenlunde anstændigt. Hvorfor SKAL det være laser?

Besvaret
Hej Den skal helst være af ordentlig kvalitet, mht. at printe billeder ud som er taget på mobil og digital kamera...
Som BS skriver... Det skal ikke være en laser, men en inkjet printer. Canon laver nogle i udmærket kvalitet, fra 8-900 dkk og op. Tjek priser her: www.edbpriser.dk det er billigst i DK
Guest Supermule
Besvaret

Er i helt væk????? Der er da ikke noget der slår en farvelaser når det kommer til driftomk..... Der er en inkjet da sindssyg dyr!!!!!!!!!!

Besvaret
Er i helt væk????? Der er da ikke noget der slår en farvelaser når det kommer til driftomk..... Der er en inkjet da sindssyg dyr!!!!!!!!!!
Til gengæld kan kvaliteten slet ikke sammenlignes. Køb en fotoprinter med inkjet, men lad være med at overdrive udskrivningen. Hvis du skal have lavet mange billeder, kan det bedre betale sig at sende dem via nettet til en kopi-"central". F.eks. TDC-online, som jeg benytter. Jeg har lavet en opgørelse over prisen på min fotoprinter, en HP Smart 7350 (dkr.995 i 2004) , og der koster et billeder kr. 6,59 Dkr. Men jeg bruger den meget til forstørrelser, for det kan betale sig og så, hvis jeg kun skal lave nogle enkelte stykker.
Besvaret
Køb en fotoprinter med inkjet' date=' men lad være med at overdrive udskrivningen. Hvis du skal have lavet mange billeder, kan det bedre betale sig at sende dem via nettet til en kopi-"central". F.eks. TDC-online, som jeg benytter.[/quote'] Så skal man bare være obs på at man benytter sig at den ICC profil som TDC online benytter sig af. Ellers er du ikke sikker på at få det resultat du havde forventet. Printer til enhver tid selv mine billeder da jeg får det resultat som jeg ønsker, også mht beskæring.
Besvaret

Jeg købte en HP3210 All in one printer for ca 2500 kr i december (den koster vist lidt mindre nu) Det viste sig at papirfremføringen var i stykker på flere tusinde af denne model, og jeg har nu i fredags fået den ombyttet ved hjælp af HP help desk og UPS. Og såmænd, den nye de leverede har samme problem. Så nu leverer de en til. Tag jer sammen........

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...