Simon Irgens Skrevet May 19, 2006 Rapporter Skrevet May 19, 2006 Ring 3.......hmm det er jo noget man med tiden er begyndt at tænker på med negativ instilling, men ville lige høre om det bare er mig eller er Ring 3 ikke blevet langt mere fremkommelig i denne uge end den har været længe?? Nu hvor jeg nævner det bryder det sikkert totalt sammen i dag og den må jeg jo så bare tage skylden for og sige undskyld med det samme.
Guest jxhab Besvaret May 19, 2006 Rapporter Besvaret May 19, 2006 Ring 3.......hmm det er jo noget man med tiden er begyndt at tænker på med negativ instilling, men ville lige høre om det bare er mig eller er Ring 3 ikke blevet langt mere fremkommelig i denne uge end den har været længe?? Nu hvor jeg nævner det bryder det sikkert totalt sammen i dag og den må jeg jo så bare tage skylden for og sige undskyld med det samme. Vi tænkte det samme i dag, jeg ved ikke om man har vænnet sig til det eller om der er noget ferie der spiller ind, men det er i hvert fald dejligt så længe de vare, nu har jeg ikke de store problemer da jeg drejer af ved Jyllingevej, men min kæreste som skal helt op til Nærum kan godt bande Ring 3 et godt stykke ..
Gio Besvaret May 19, 2006 Rapporter Besvaret May 19, 2006 Ring 3.......hmm det er jo noget man med tiden er begyndt at tænker på med negativ instilling, men ville lige høre om det bare er mig eller er Ring 3 ikke blevet langt mere fremkommelig i denne uge end den har været længe?? Nu hvor jeg nævner det bryder det sikkert totalt sammen i dag og den må jeg jo så bare tage skylden for og sige undskyld med det samme.Jeg nærmest BLÆSTE igennem idag på vej mod Allerød...så ja, den var BETYDELIGT bedre idag. Men igår var den som den plejer kl. ca 07:30/16:20. Men jeg kan se de er ved at sætte midter-sten op - så måske der er lys for enden af tunnelen, og resten af vejarbejdet kommer til at berøre os mindre. *hope-mode ON*
Simon Irgens Besvaret May 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 22, 2006 Jeg nærmest BLÆSTE igennem idag på vej mod Allerød...så ja, den var BETYDELIGT bedre idag. Men igår var den som den plejer kl. ca 07:30/16:20. Men jeg kan se de er ved at sætte midter-sten op - så måske der er lys for enden af tunnelen, og resten af vejarbejdet kommer til at berøre os mindre. *hope-mode ON* Ringen var da også for vild her til morgen..... Har sjældent oplevet noget lig det. Trafikke `gled` helt til jyllingevej med godt 100- 110 trods man ikke engang må køre sådan.... FFFaantastisk Håber på det samme retur
bozzen Besvaret May 22, 2006 Rapporter Besvaret May 22, 2006 Enig, i morges kl 7 cruisede jeg igennem, aldrig under 60 km/t.
Simon Irgens Besvaret May 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 22, 2006 Enig' date=' i morges kl 7 cruisede jeg igennem, aldrig under 60 km/t.[/quote'] Og det er skønt er det
Gio Besvaret May 22, 2006 Rapporter Besvaret May 22, 2006 Yuppers...der blev kørt som i afgiftsfri fiskeolie igen her til morgen. En sand fornøjelse.
Guest Supermule Besvaret May 22, 2006 Rapporter Besvaret May 22, 2006 Man undrer sig over det...... Trimkortet viste ellers "rødt" det meste af vejen.....:D
Guest jxhab Besvaret May 22, 2006 Rapporter Besvaret May 22, 2006 det er dejligt sådan som trafikken glider, bare ikke sjovt at man kun kan ligge med 80 i timen over bro og på motorve .. Grrr hader motorproblemer. ..
Gio Besvaret May 23, 2006 Rapporter Besvaret May 23, 2006 Så var den gal på 3´eren igen idag..*æv* Fem kvarter fra Malmö->Allerød....
dalbjerg Besvaret May 23, 2006 Rapporter Besvaret May 23, 2006 Det er blevet bedre på ring 3 her i denne uge, tro desværre det bliver værre igen på mandag.. tro der er mange som vælge at holde ferie i denne uge, hvor man kun skal bruge 4 dage, for at få en helt uges ferie...
Gio Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Det er blevet bedre på ring 3 her i denne uge' date=' tro desværre det bliver værre igen på mandag.. tro der er mange som vælge at holde ferie i denne uge, hvor man kun skal bruge 4 dage, for at få en helt uges ferie...[/quote']Dræberen igen på hjemturen igår...så jeg gruer lidt for denne morgen. Men heldigvis skinner solen da, og vi har fri imorgen (dog ikke det fede som timelønnet )
Guest jxhab Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Dræberen igen på hjemturen igår...så jeg gruer lidt for denne morgen. Men heldigvis skinner solen da' date=' og vi har fri imorgen (dog ikke det fede som timelønnet )[/quote'] Se på den lyse side Gio.. Jeg tror Fredag bliver et rent hit på Ring 3 =)
Gio Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Se på den lyse side Gio.. Jeg tror Fredag bliver et rent hit på Ring 3 =)Det ser jeg frem til' date=' efter at have kørt 11 km i snegletempo, [b']IGEN, her til morgen....
Guest jxhab Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Det ser jeg frem til' date=' efter at have kørt 11 km i snegletempo, [b']IGEN, her til morgen.... Jeg glæder mig bare til at få min bil igen, så jeg igen ikke skal have alle mulige tåber der ligger helt oppe i røven på mig og ikke kan fatte jeg ikke kan trække ind i inderste spor, fordi der altså kører en bil ..
hsahirf Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Jeg glæder mig bare til at få min bil igen' date=' så jeg igen ikke skal have alle mulige tåber der ligger helt oppe i røven på mig og ikke kan fatte jeg ikke kan trække ind i inderste spor, fordi der altså kører en bil ..[/quote'] Så lad være med overhovedet at trække ud Jeg forstår godt at folk kører tæt på dig, hvis du ligger i yderbanen med de 80 km/t, du nævnte i en anden tråd. Dermed ikke sagt, at det er iorden at ignorere bremseafstand, jeg hader også selv at have bagvedkørende helt oppe i bagsmækken, men yderbanen med hastigheder under det tilladte, grænser også til chikane
Gio Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Jeg glæder mig bare til at få min bil igen' date=' så jeg igen ikke skal have alle mulige tåber der ligger helt oppe i røven på mig og ikke kan fatte jeg ikke kan trække ind i inderste spor, fordi der altså kører en bil ..[/quote']*lol*...de rager mig en pap-and. Når der køres i kø som på ring3, så kan de blinke/fagte/dytte som de vil. Der er en grund til jeg ligger i dét spor jeg gør - og jeg trækker ikke ind, medmindre de har udrykning på eller styrtbløder ud af vinduet. Utålmodige padder... Men jeg tvinger mig selv til ikke at stresse over dem, og det faktum at jeg igen ommer en kende for sent på arbejde, og kører i kø hver dag over næsten 16 km. Musik på spillen, ned med vinduet, op med en smøg...og så tænke på noget positivt - imens padderne dytter og stresser. Dét gider jeg ikke ødelægge min dag på, da jeg ligesom ikke kan gøre en disse ved situationen på vejen alligevel.
Gio Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Så lad være med overhovedet at trække ud Jeg forstår godt at folk kører tæt på dig, hvis du ligger i yderbanen med de 80 km/t, du nævnte i en anden tråd.På Ring3 er der p.t. undtagelsestilstand, og helt andre regler er gældende. Hvis jeg kører det tilladte, og begge baner er i kø-mode, så trækker jeg sgu´ heller ikke ind. Men jeg lader folk komme ind, hvis de vil, da det jo kunne tænkes de skulle af på næste afkørsel, selvf.
Guest jxhab Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Så lad være med overhovedet at trække ud Jeg forstår godt at folk kører tæt på dig, hvis du ligger i yderbanen med de 80 km/t, du nævnte i en anden tråd. Dermed ikke sagt, at det er iorden at ignorere bremseafstand, jeg hader også selv at have bagvedkørende helt oppe i bagsmækken, men yderbanen med hastigheder under det tilladte, grænser også til chikane Jamen jeg ligger ikke med 80.. Jeg lå med 80km/t i INDERBANEN fordi min bil ikke havde så godt, så kan folk jo bare overhale. Men det er svært for mig at trække ind i inderbanen når der ligger en bil og jeg skal jo også selv frem så derfor overhaler jeg jo og selvfølgelig trækker jeg ind når jeg kan. Jeg er enig med dig omkring at ligge i yderbanen og køre under 110km/t men det er nu sjældent jeg selv ligger derude og køre langsomt.
hsahirf Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 ja, køkørsel er en helt anden sag - men der har det vel heller ikke noget at gøre med hvilken bil man kører i ... når jeg (meget sjældent - pendler oftest mellem annestad/ørestad ) render ind i en motorvejskø, laver jeg samme nummer: ned med vinduet og op med en smøg :th2: Generelt stresser jeg heller ikke i trafikken, men må dog tage mig selv i at blive irriteret over folk som partout SKAL overhale når den forankørende kører 3 km/t langsommere end de selv, og de derfor trækker lige ud foran en med 80-90 km/t når man kommer susende med 120-140 km/t ... og de grundet den meget lille forskel mellem deres egen hastighed (som de ikke øger ved overhaling) og den forankørendes hastighed, er 1000-1500 meter om at gennemføre deres overhaling :fight:
Guest jxhab Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 På Ring3 er der p.t. undtagelsestilstand, og helt andre regler er gældende. Hvis jeg kører det tilladte, og begge baner er i kø-mode, så trækker jeg sgu´ heller ikke ind. Men jeg lader folk komme ind, hvis de vil, da det jo kunne tænkes de skulle af på næste afkørsel, selvf. Nemlig og det hedder trafikflow og det er det som skaber mindre kø end hvis folk ligger oppe i bagenden på hinanden og hele tiden skal bremse unødvendigt.
Guest jxhab Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 *lol*...de rager mig en pap-and. Når der køres i kø som på ring3, så kan de blinke/fagte/dytte som de vil. Der er en grund til jeg ligger i dét spor jeg gør - og jeg trækker ikke ind, medmindre de har udrykning på eller styrtbløder ud af vinduet. Utålmodige padder... Men jeg tvinger mig selv til ikke at stresse over dem, og det faktum at jeg igen ommer en kende for sent på arbejde, og kører i kø hver dag over næsten 16 km. Musik på spillen, ned med vinduet, op med en smøg...og så tænke på noget positivt - imens padderne dytter og stresser. Dét gider jeg ikke ødelægge min dag på, da jeg ligesom ikke kan gøre en disse ved situationen på vejen alligevel. Åh jeg ville gerne beside dit rolige sind Gio :) .. Jeg tror bare jeg gakker ud fordi jeg tit ikke forstår formålet. Tag nu bare på vej til tunnellen fra Sverige af. Der skal man trække ind i højre spor men alligevel så bliver man altid overhalet af en eller anden tåbe som forsøger lige at købe sig plads to biler fremme og det skaber bare en situation hvorpå han eller hun skal trække ind senere og tvinge sig plads og så skal vi allesammen bremse. Det er selvfølgelig ikke altid det er sådan, men nogle gange kan man undre sig om folk bare ikke ser den der Pil på skiltet eller den 3-4 meter høje Skiltvogn...
hsahirf Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Jamen jeg ligger ikke med 80.. My bad, mit sure opstød var nu heller ikke ondt møntet på dig (selvom jeg kan se på mit indlæg, at jeg ikke er så god til at få stemmeføring og blink i øjet med på skrift)
Guest jxhab Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Generelt stresser jeg heller ikke i trafikken, men må dog tage mig selv i at blive irriteret over folk som partout SKAL overhale når den forankørende kører 3 km/t langsommere end de selv, og de derfor trækker lige ud foran en med 80-90 km/t når man kommer susende med 120-140 km/t ... og de grundet den meget lille forskel mellem deres egen hastighed (som de ikke øger ved overhaling) og den forankørendes hastighed, er 1000-1500 meter om at gennemføre deres overhaling :fight: Ja det er pisse irriterende .. men hvad nu skal hele dagne ikke ende i brok, solen skinner :-)
Guest jxhab Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 My bad' date=' mit sure opstød var nu heller ikke ondt møntet på dig (selvom jeg kan se på mit indlæg, at jeg ikke er så god til at få stemmeføring og blink i øjet med på skrift)[/quote'] Alt forladt =)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu