Jump to content

Recommended Posts

Guest jxhab
Besvaret
Ja...og der er friskbagt kage efter frokost :th2:
Det lyder godt, hvad tid sagde du jeg skulle være der? :P
Besvaret
Se på den lyse side Gio.. Jeg tror Fredag bliver et rent hit på Ring 3 =)
*AHHHH* :thumbup: Det var en fornøjelse at køre på arbejde idag....45 min...top-nice, dér :)
Besvaret
*AHHHH* :thumbup: Det var en fornøjelse at køre på arbejde idag....45 min...top-nice, dér :)
Ikke en gang var det nødvendigt at slå farthållaren fra eller røre bremsen...... Meget bedre bliver det helt sikkert ikke:th2:
Guest jxhab
Besvaret
hehe ja jeg havde det på samme måde =)
Besvaret
Ikke en gang var det nødvendigt at slå farthållaren fra eller røre bremsen...... Meget bedre bliver det helt sikkert ikke:th2:
Hvilket minder mig om at min fartholder ikke virker...hmm...har ikke engang tjekket om det er en sikring e.l. der er stået af. Nogle der har erfaring med hvad jeg skal kigge efter, så modtager jeg supergerne en PM med lidt info. :) (Audi A4 Avant 2.4 tiptronic årg. 98.5)
Guest Supermule
Besvaret

Er der nogen der arbejder i dag?????????

Guest Supermule
Besvaret

Har du talt dem?????? :D

...siger manden med 14 liniers signatur *pfft*...:rolleyes:
  • 2 weeks later...
Besvaret

Det er skræmmende.... Igår var jeg 1½ time om turen fra Malmö -> Allerød...og idag tog samme tur lige under en time. Havde jeg været et offentligt transportmiddel, så havde jeg sendt en klage ind over mig selv. Det er pænt svært at planlægge i detaljer med de udsving :cool: ...men hva´ faen - det hele er jo slut snart! (2007/08...*BAH*) I samme åndedræt vil jeg da lige påpege at det er fredag, og ønske alle en super-helg - og go fornøjelse med bold-premieren i aften.

t49.gif

• 5 months later...
Besvaret

Ring 3 ved 8 tiden om morgenen.... ... er det et kæmpe "No Go" eller det samme som på andre tidspunkter? Jeg regner med at ramme ring 3 lige ved den tid, og ville lige høre om jeg skal finde en CD med meditativ musik frem først?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...