Jump to content

Netværksmøde torsdag 25/5 (kr.H.) kl 15....

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Hejsan Opdatering: Da vejret IKKE tillader grill på torsdag, bliver det "bare" til møde med kaffe og kage.... :) Hermed en lille bøn til folk der har planer om at dukke op på mødet på torsdag... Jeg vil gerne lige ha' en bekræftelse på tilmelding.... Læg den i det her indlæg eller på min mail halvsvenskeren@gmail.com Tilmeldte so far: Winnie Krogh Martin Søgaard Mikkel Rode Michael Christiansen Kim Og Mette Nadia (nchnch) Michael Rasmussen Thygesen

Besvaret

Hej Brian, Mammashop (Mette) har skrevet mail til mig og skriver at hun og hendes mand også gerne kommer (de har fået barnepige). Jeg bliver blot i tvivl om hun har skrevet til dig - måske har hun ikke set din tråd her?!... Jeg mailer hende lige og beder hende kontakte dig :) Smil, Winnie

Guest Supermule
Besvaret

Du er hermed noteret.... :)

Jeg har et job interview kl. 13.00 her i Eslöv. Trækker det ikke ud så kommer jeg også kl. 15.00
Guest Supermule
Besvaret

Du er velkommen.... :) Så lige du har add'et mig på msn....

Jeg har holdt mig lidt ude af denne sag et stykke tid.. men jeg kunne godt tænke mig at dukke op' date=' selvom jeg nok har bestemt mig for nogle ting. Det er jo altid rart med nye input.[/quote']
Besvaret

som sagt havde jeg meldt at jeg kommer i dag, men desværre må jeg melde fra. fordi den bil jeg vil leje fra Avis, vil ikke udleje den til mig, da jeg hverken har Mastercard, Eurocard osv. kun alm visa fra Nordea. men jeg er stadigvæk meget interesseret i projektet

Besvaret
som sagt havde jeg meldt at jeg kommer i dag, men desværre må jeg melde fra. fordi den bil jeg vil leje fra Avis, vil ikke udleje den til mig, da jeg hverken har Mastercard, Eurocard osv. kun alm visa fra Nordea. men jeg er stadigvæk meget interesseret i projektet
Statoil tager fint VISA...dansk som svensk. Desuden kører der busser derud :) Og helt alternativt: kunne du ikke køre med nogle af de andre? Bare en tanke...
Guest Supermule
Besvaret

Går ud fra at i har fikset kørslen selv :) Adressen er Bruksparken 4 23592 Vellinge Ring 0761077807 når i ankommer.....

Guest Supermule
Besvaret

Tak for et rigtigt hyggeligt møde.... Det var givtigt!!! Glæder mig meget til at lære jer bedre at kende og få "toget" sat igang... :) Mailling liste kommer senere iaften!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...