Michael Rasmussen Skrevet May 21, 2006 Rapporter Skrevet May 21, 2006 Er der nogen her i forumet der er gode til oversættelse skriftligt dansk til svensk? Jeg skal have oversat et par skrivelser (ialt A4 sider) ikke med tekniskt sprog med med ganske alm. tekst. Samtidigt skal jeg have lavet et jobopslag hvor jeg søger en pige der kan svensk flydende såvel sprog som skriftligt. Hun skal kunne booke møder ind på min kalender, samt udsende breve til kunder. Det er vigtigt at hun er intresseret i smykker, og ikke lider af telefonskræk.
Bjarne233 Besvaret May 21, 2006 Rapporter Besvaret May 21, 2006 Det er vigtigt at hun er intresseret i smykker' date=' og ikke lider af telefonskræk.[/quote'] Off Topic : HAHAHAHAHAHA Det skulle vist ikke blive svært :th2:
SanneJ Besvaret May 21, 2006 Rapporter Besvaret May 21, 2006 Hej Michael. Jeg vil da gerne se om jeg kan hjælpe dig. Jeg skriver og snakker svensk til daglig og hvis jeg er i tvivl om noget, kan jeg nok få mine svensker kolleger til at kigge oversættelsen igennem. Bare skriv mig en PM :)
Nils Besvaret May 21, 2006 Rapporter Besvaret May 21, 2006 Anställningsstöd Husk at undersøge mulighederne for anställningsstöd hos www.ams.se - hvor man i øvrigt også kan lede efter arbejdskraft, herunder guldförtjusta pratkvarnar.
Madsen Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Da jeg er lidt presset grundet en DRÆBER-eksamen i morgen vil jeg høre om der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig med at oversætte en ansøgning til Jordbruksverket? Det handler om at indføre en kattekilling... På forhånd mange mange mange gange tak!
Persille Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Det ku' du jo bare have sagt at du skulle have hjælp til ;-) du får fluks min mailadresse i en PB!
Madsen Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Det ku' du jo bare have sagt at du skulle have hjælp til ;-) du får fluks min mailadresse i en PB! Du er den største skatter!! Mange mange gange tak!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu