Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vha. af søgefunktionen fandt jeg fra frem til at dette her: http://www.sysav.se/ er lossenpladsen man skal bruge i Malmö. Men jeg tænkte på om der var nogen der vidste, om der var problemer med at komme i en dansk firmabil og aflevere skrald, altså kun byggeaffald derhjemmefra. - Jeg har nemlig kun den at køre i... Og koster det evt. noget at aflevere ting der? Takker...

Besvaret

losseplads Nej tværtimod. Hver gang vi er kommet i dansk kassevogn er vi da blevet lukket igennem. Hos os skal man betale for at komme af med nogle af tingene, men hver gang det var i den danske vogn skulle vi ikke. Leon

Besvaret

Ellers kan du da bare vise dem et eller andet med din svenske adresse på, så skulle der ikke være nogle problemer idet. Det kunne jo også være en dansk firmabil eller danske besøgende, som kom og hjalp dig.

Guest Trine
Besvaret
Ja det er da værd at prøve... Bare surt at læsse bilen med alt muligt lort hvis man så ikke må komme ind...
Vi er aldrig blevet afvist ej heller på danske plader. Så længe du sorterer affaldet rigtigt så plejer det at gå.
Besvaret
Så længe du sorterer affaldet rigtigt så plejer det at gå.
Jeps...og hvis ikke, så står der en Zoegas-dopet Skralde-Konge og befaler dig ned i dybet...efter de sager som du kækt svingede af jyde-traileren med møggreben ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...