vincent Skrevet May 24, 2006 Rapporter Skrevet May 24, 2006 Tror sq snart jeg vil tilbage ... hvordan har I det?
Gio Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Tror sq snart jeg vil tilbage ... hvordan har I det?Du kan jo bare se at få flyttet po-po´en herover igen...
Sanni Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Alt vel her ;) Her er alt vel - kom du bare tilbage! :)
Guest Supermule Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Tør man spørge hvorfor du vil tilbage???? Udbuddet er imho langt større i KBH end i Malmö.....Og det gælder jo stort set alt bortset fra billige biler og flotte piger.....haha Det er kun som ren nysgerrighed, da jeg har et par venner der er flyttet retur igen, da de ikke rigtig faldt til og synes det var skide besværligt at pendle hver dag... Tror sq snart jeg vil tilbage ... hvordan har I det?
Gio Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Tør man spørge hvorfor du vil tilbage???? Vince blev hi-jack´ed af det modsatte køn. Vel at mærke en dansk én af slagsen, som vist ikke var så interesseret i at bo i SE. Og så er der jo kun tilbage at vælge...hehe. Nu ser græsset vist en hel del grønnere ud på den svenske side igen, ikke sandt Vince? ;)
molnartos Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Vince blev hi-jack´ed af det modsatte køn. Vel at mærke en dansk én af slagsen, som vist ikke var så interesseret i at bo i SE. Og så er der jo kun tilbage at vælge...hehe. Nu ser græsset vist en hel del grønnere ud på den svenske side igen, ikke sandt Vince? ;) Hov, er dette ikke DIN historie Gio?? ;)
Gio Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Hov' date=' er dette ikke DIN historie Gio?? ;)[/quote']Bestemt ikke. Jeg flirtede lidt på den svenske side - derefter tilbage grundet arbejde m.m. - men ikke p.g.a. kærligheden. Når man kommer lidt på afstand af Sverige igen, så ser man hvor dejligt det egentlig var. Så det var god terapi at være tilbage i DK i 10 mdr., for derefter at hoppe herover igen. :th2:
vincent Besvaret May 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 26, 2006 Tør man spørge hvorfor du vil tilbage???? Udbuddet er imho langt større i KBH end i Malmö.....Og det gælder jo stort set alt bortset fra billige biler og flotte piger.....haha Det er kun som ren nysgerrighed, da jeg har et par venner der er flyttet retur igen, da de ikke rigtig faldt til og synes det var skide besværligt at pendle hver dag... Hvofor jeg tog tilbage til DK: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=938&highlight=vincent (linket ser lidt mærkeligt ud men det virker i min browser) Hvorfor jeg vil tilbage til Sverige: Irriteret over de samme ting som jeg altid har sagt var fejlen med Danmark. Intet har ændret sig, og jeg morer mig i stigende grad over boligannoncerne i kbh (hvis en 2V'er på 41m² på 1.6 mio ikke er til grin så ved jeg ikke hvad humor er). Jeg er ikke til analsex, men det er mit bilforsikringsselskab åbenbart. Og den motorvej som jeg benytter bliver udvidet med 2 spor på det mest trafikerede område i 2009 (pt. er de i gang med at forlænge den så at 4 landmænd mere kan benytte den i modsatte ende - har højere prioritet åbenbart). Det eneste jeg vil komme til at savne lige pt er min netforbindelse de par dage hvor jeg flytter (savner også min gamle 10mbit forbindelse) ... og så de par hestevrinsk der er når jeg vågner søndag morgen. Jeg arbejder tæt ved motorvejen i Albertslund, så at komme på arbejde vil være en ren afslapper :) [EDIT] Fordele/ulemper med de svenske piger er slet ikke under debat hér ... ingen grund til at bestride det åbenlyse [/Edit]
BS Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 Er nu ret sikker på at du uden de store omkostninger kan finde en CD med hestevrinsk så din søndag morgen ikke bliver ringere :th2:
MetteMarie Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 Hvofor jeg tog tilbage til DK: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=938&highlight=vincent (linket ser lidt mærkeligt ud men det virker i min browser) Hvorfor jeg vil tilbage til Sverige: Irriteret over de samme ting som jeg altid har sagt var fejlen med Danmark. Intet har ændret sig, og jeg morer mig i stigende grad over boligannoncerne i kbh (hvis en 2V'er på 41m² på 1.6 mio ikke er til grin så ved jeg ikke hvad humor er). J Du må da også selv score kassen på den 1,1 mio 4V lejlighed, du købte på Vigerslevvej??
Gio Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 off topic?I "Fri Debat" - næppe ;) Tråd-mæssigt...tja...det er vel hvad man kan forvente i sandkassen
vincent Besvaret May 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2006 Du må da også selv score kassen på den 1' date='1 mio 4V lejlighed, du købte på Vigerslevvej??[/quote'] Ok, jeg springer på .... Joda .. jeg tjente 1337 credits :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu