Guest Trine Skrevet May 24, 2006 Rapporter Skrevet May 24, 2006 Det har ikke en skid med Skåne eller pendler eller noget andet, men jeg er lige nødt til at dele denneher udstyrsliste med jer: Min mor har købt ny bil, en Fiat Panda 1,2, og det er skam fint nok. Men jeg sad lige og checkede hvad madammen havde købt og fandt følgende under sikkerhedsudstyr: *4-kanals ABS *. *. *. *. * *Vinduesvisker VINDUESVISKER???? som sikkerhedsudstyr? Kors en liste jeg skal til at skrive når jeg skal sælge bil næste gang.
Gio Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Det har ikke en skid med Skåne eller pendler eller noget andet, men jeg er lige nødt til at dele denneher udstyrsliste med jer: Min mor har købt ny bil, en Fiat Panda 1,2, og det er skam fint nok. Men jeg sad lige og checkede hvad madammen havde købt og fandt følgende under sikkerhedsudstyr: *4-kanals ABS *. *. *. *. * *Vinduesvisker VINDUESVISKER???? som sikkerhedsudstyr? Kors en liste jeg skal til at skrive når jeg skal sælge bil næste gang.På en Panda er vindues-viskere at betegne som sikkerheds-udstyr, idet de bruges til at fjerne Netto o.l.-poser fra forruden...folk tror jo det er en indkøbsvogn ;)
larscph Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Haha... Utroligt nok. Men der var da også engang at "sidespejl i højre side" var sådan smart ekstraudstyr! Husker at mine forældre handlede det med for mange år siden da de købte en blå Opel Kadett 1.3 LS. Jeg kørte i øvrigt en kollega ud og hente hans sprit-nye Audi A4 1.6 Avant på danske plader og afgift i går. Men hans så fik den leveret gik jeg rundt og lurede på hvad de ellers havde holdende i udstillingen - jow-deeet.. En fin A8 - godt nok med læder, quattro, automatic og hele balladen... 1.9 mio dkk... Tak skæbne - det er vel 2.3 mio sek. Den var snygg, ja... Og havde vist også vinduesviskere på listen med sikkerhedsudstyr. MEN det er satme mange penge.
Guest Trine Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 På en Panda er vindues-viskere at betegne som sikkerheds-udstyr' date=' idet de bruges til at fjerne Netto o.l.-poser fra forruden...folk tror jo det er en indkøbsvogn ;)[/quote'] Hov hov ikke grine... den har skam også 3-punkts seler:) og den har "sorte sidespejle" som komfort udstyr... hvad det så end betyder...men om ikke andet så er det da i flertal:)
Guest Mogens Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 En fin A8 - godt nok med læder, quattro, automatic og hele balladen... 1.9 mio dkk... Tak skæbne - det er vel 2.3 mio sek. Den var snygg, ja... Ja til den pris kan man jo få en række specielle biler - F355 og Lambo (på samme tid). Det er iøvrigt blevet en ren fornøjelse at parkere i sin garage - sidemanden har købt sig en gul Lamborghini Gallardo V10 ;)
Thomas Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Det har ikke en skid med Skåne eller pendler eller noget andet, men jeg er lige nødt til at dele denneher udstyrsliste med jer: Min mor har købt ny bil, en Fiat Panda 1,2, og det er skam fint nok. Men jeg sad lige og checkede hvad madammen havde købt og fandt følgende under sikkerhedsudstyr: *4-kanals ABS *. *. *. *. * *Vinduesvisker VINDUESVISKER???? som sikkerhedsudstyr? Kors en liste jeg skal til at skrive når jeg skal sælge bil næste gang. Nu ved jeg ikke hvilken verden i kommer fra, men det er da sikkerhedsmæssigt uforsvarligt at køre uden vinduesviskere i regnvejr, så ja det hører da naturligtvis under sikkerhedsudstyr...
Toft Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Nu ved jeg ikke hvilken verden i kommer fra' date=' men det er da sikkerhedsmæssigt uforsvarligt at køre uden vinduesviskere i regnvejr, så ja det hører da naturligtvis under sikkerhedsudstyr...[/quote'] Har du nogensinde set en synet bil uden vinduesviskere? Det er også sikkerhedsmæssigt uforsvarligt at køre uden et rat i bilen, så med mindre det ikke står på listen, ja så forefindes det nok ikke Det er vel ikke nødvendigt at nævne alt muligt basic "udstyr", med mindre bilen sælges i DK, for der er der ikke noget nævneværdigt udstyr i bilerne, og så må man jo nævne ting som højre sidespejl, vinduesviskere, båndafspiller, advarsels trekant i baggagerum, osv osv..
Peter H. Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Har du nogensinde set en synet bil uden vinduesviskere? Det er også sikkerhedsmæssigt uforsvarligt at køre uden et rat i bilen, så med mindre det ikke står på listen, ja så forefindes det nok ikke Det er vel ikke nødvendigt at nævne alt muligt basic "udstyr", med mindre bilen sælges i DK, for der er der ikke noget nævneværdigt udstyr i bilerne, og så må man jo nævne ting som højre sidespejl, vinduesviskere, båndafspiller, advarsels trekant i baggagerum, osv osv.. En smart Roadster cab kan få uden forrude :):):)
Toft Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 En smart Roadster cab kan få uden forrude :):):) Vi snakker om biler
Persson Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Vi snakker om biler Rent faktisk var det en FIAT Panda .. ingen grund til at gøre et æsel til en hest
Toft Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Rent faktisk var det en FIAT Panda .. Ja, hvad tænkte jeg lige på der En Panda og en Smart hører begge til i kategorien "underlige ting som ikke burde være sat i produktion"
Guest Trine Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Ja, hvad tænkte jeg lige på der En Panda og en Smart hører begge til i kategorien "underlige ting som ikke burde være sat i produktion" Hov hov, ingen grund til at fornærme en ældre dames køretøj:) hun skal sgu betale 130.000 dkk for den!!!! Jeg er rystet!! Men den har dobbelt soltag, elruder, servostyring og ESP...(udover vinduesvisker og rat i kunststof selvfølgelig)
Toft Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Hov hov' date=' ingen grund til at fornærme en ældre dames køretøj:) hun skal sgu betale 130.000 dkk for den!!!! Jeg er rystet!! Men den har dobbelt soltag, elruder, servostyring og ESP...(udover vinduesvisker og rat i kunststof selvfølgelig)[/quote'] Hmm erh, godt ord igen så ;)
Peter H. Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Hmm erh, godt ord igen så ;) Hmm.. Vores smart er sku fin, med en del mere udstyr ind normale kedelige biler...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu