BS Skrevet May 26, 2006 Rapporter Skrevet May 26, 2006 Hvordan gør man det? Ligesom Alt+Tab imellelm åbne vinduer. Så skal det være mellem faneblade i FF.
Gio Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 Hvordan gør man det? Ligesom Alt+Tab imellelm åbne vinduer. Så skal det være mellem faneblade i FF.ctrl + page up/down
andersen Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 CTRL+TAB og CTRL+SHIFT+TAB er også brugbar
mrode Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 http://www.mozilla.org/support/firefox/keyboard Lidt flere shortcuts.
BS Besvaret May 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 26, 2006 Kanon nice! Lige dem jeg havde brug for.
MRoderick Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 Du kan tilmed også bruge scroll-hjulet på musen, når cursoren er henover dine tabs ... lidt forvirrende hvis man gør det uden at vide at funktionen eksisterer :)
BS Besvaret May 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 26, 2006 Du kan tilmed også bruge scroll-hjulet på musen' date=' når cursoren er henover dine tabs ... lidt forvirrende hvis man gør det uden at vide at funktionen eksisterer :)[/quote'] Hehe. Den funktion har jeg aldrig fundet. Ikke at jeg tror det er den jeg kommer til at benytte for så kan man jo lige så godt klikke på dem. Men i øjeblikket hvor jeg er på min bærbare og ikke har ekstern mus til.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu