Guest ThomasO Skrevet May 27, 2006 Rapporter Skrevet May 27, 2006 Jeg har lige givet min dyt en ordenlig tur nede i kælderen, og prøver denne gang det danske produkt Ultraglozz. Det tog tid, men var slet ikke så svært at arbejde med som jeg havde troet. Milde himel hvor den bil skinner nu. Nåmen nu skal det hærde i 24 timer, og så må jeg jo se hvor længe behandlingen varer. Vender tilbage med info. Er der andre herinde som har erfaringer med Ultraglozz? www.ultraglozz.com
Furland Besvaret May 27, 2006 Rapporter Besvaret May 27, 2006 Ikke hér, men hvor kan det købes og hvad er prisen ifht. hvor meget man skal bruge på en "hel" bil...(altså hvad kostede det dig og hvilken bil har du?)
laughingfrog Besvaret May 27, 2006 Rapporter Besvaret May 27, 2006 Ja, det skal hærde 24timer, er overflade tørt efter ca 1 time. og holder ca 1 år.. det fede er du kan bygge en større glans op, efter de 24 timer kan påføres endnu et lag, og dermed dybere glans. og bedre beskyttelse. :P Fåes i de fleste bilistbutikker i DK, vi fører det ihvertfald på kongelundsvej på amager. en dunk med 250ml koster omkring 160DKK mener jeg og der er til ca 3-5 gange hel bil
Furland Besvaret May 27, 2006 Rapporter Besvaret May 27, 2006 Laughingfrog Hvilken butik er det du da arbejder i? Nu da man er i lufthavnen , kunne man jo smutte forbi og se på produktet!
laughingfrog Besvaret May 27, 2006 Rapporter Besvaret May 27, 2006 I supercar, på kongelundsvej. Ik så langt fra lufthavnen. Så kig forbi... :D
Admin Besvaret May 28, 2006 Rapporter Besvaret May 28, 2006 I supercar' date=' på kongelundsvej. Ik så langt fra lufthavnen. Så kig forbi... :D[/quote'] Se DER var sq da en nyhed. :surprise: Jeg tror i øvrigt ikke at det fåes i så mange butikker. De har jeres butik på hjemmesiden og så FDM, men hvis det er virkelig noget der virker, burde man måske gøre noget ved det.
MRoderick Besvaret May 28, 2006 Rapporter Besvaret May 28, 2006 Tips: En PRO autopolerer har gerne en tandbørste i brystlommen. Når man er færdig sidder der altid indtørret creme i sprækker, samlinger og langs gummilister. Det kan børsten altså løsne op og få ud. Betyder det så at han altid har skinnende, flotte tænder med en dejlig dyb glans? :D
Guest ThomasO Besvaret May 28, 2006 Rapporter Besvaret May 28, 2006 Nope ... men hvis han har gummilister og samlinger i munden, hvor der sidder rester efter voksbehandling, så ja.... hvad tror du ellers? Tror du vi er dumme
hr.w Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Er der andre herinde som har erfaringer med Ultraglozz? Min yndlingsnevø, der kun er interesseret i noget med 4 hjul - hvis det er 2 motorcykler (!), og hans MC-kammerater er MEGET glade for UltraGlozz - jeg tror der blandt dem er udbredt enighed om, at det er noget af det bedste.
Homer Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Nu vi snakker lakforsegling, er der så nogen der har erfaringer med Ditec, T2 eller hvad de nu hedder alle sammen - pris/kvalitet/service....?
Gio Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Nu vi snakker lakforsegling' date=' er der så nogen der har erfaringer med Ditec, T2 eller hvad de nu hedder alle sammen - pris/kvalitet/service....?[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu