Jump to content

I byen iaften?????????????????????????+++

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Nogle der er friske og rørige og ikke fulde af dårlige undskyldninger?????? ;)

Besvaret

Mon ikke du skulle tage og arrangere en aften ud i fremtiden, i stedet for (igen) at foreslå en bytur med en ½ times varsel? De fleste ved sgu nok på nuværende tidspunkt hvad de skal lave i aften.. Eller er det fordi du ikke rigtig vil i byen selv, at du altid foreslår byturene så sent, så der er 99,99% chance for at ingen kan? ;)

Besvaret
Nogle der er friske og rørige og ikke fulde af dårlige undskyldninger?????? ;)
Jeg lægger glædeligt ud med den første GODE undskyldning: Eksamen tirsdag :sad: .... :surprise:Ikke alle undskyldninger er dårlige... Håber du kommer ud og lufter træbenet :laugh:
Guest Supermule
Besvaret

Nej toft..... Jeg er meget impulsiv og det kunne jo være der var nogen der alligevel skulle på skeppsbron eller etage oder....... Så ville jeg sgu lige melde min ankomst... :D

Mon ikke du skulle tage og arrangere en aften ud i fremtiden, i stedet for (igen) at foreslå en bytur med en ½ times varsel? De fleste ved sgu nok på nuværende tidspunkt hvad de skal lave i aften.. Eller er det fordi du ikke rigtig vil i byen selv, at du altid foreslår byturene så sent, så der er 99,99% chance for at ingen kan? ;)
Besvaret

Ja men lad mig da starte! Jeg foreslår at vi mødes i byen på lørdag den 03 juni, passende på en bar enten vid Lilla Torg eller vid Møllen, for videre udgang på Etage.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...