hsahirf Skrevet May 28, 2006 Rapporter Skrevet May 28, 2006 Hej, Da jeg skal til sommerfest med firmaet fredag efter arbejde, og derfor ikke forventes at kunne køre hjem, ville jeg lige høre herinde, om der er en der giver et lift mod DK fredag morgen? Jeg har flextid, så tidspunktet er ikke så afgørende - jeg bor i Annestad og kan stå på ved sidste til/frakørsel på svenskesiden, og skal af på Ørestaden. Håber en venlig sjæl forbarmer sig, da jeg har 5 km til Svågertorp og ikke har en cykel ligesom der ikke går en bus fra Annestad til Svågertorp.
Guest Supermule Besvaret May 28, 2006 Rapporter Besvaret May 28, 2006 Prøv at høre Gio ad.... Han blæser lige forbi omkring kl 7, hvis jeg ikke tager fejl ;)
mrode Besvaret May 28, 2006 Rapporter Besvaret May 28, 2006 Hvis du vil lidt senere afsted kan jeg godt samle dig op ca. 8.15 +/- 15 min hvor jeg kører forbi.
repeat Besvaret May 28, 2006 Rapporter Besvaret May 28, 2006 Køre fra Annestad ved 7 tiden. Skal dog kun til lufthavene, men kan da godt svinge forbi ørestad......det er ikke den helt store omvej:-)
thomas_lund Besvaret May 28, 2006 Rapporter Besvaret May 28, 2006 Plejer at køre over ved 8.15-8.30 tiden. Bare sig til - skal til Glostrup, så kan sagtens smide dig af ved Ørestaden
hsahirf Besvaret May 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 28, 2006 Cool, 1000 tak for tilbuddene, hvis nogen af jer engang står i en lignende situation, så mind mig om at jeg skylder Siden jeg pludselig har noget at vælge imellem, så passer repeat bedst tidsmæssigt - perfekt, hvis du gider "svinge forbi" Ørestaden, jeg sender dig lige en PM
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu