Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle Jeg har lige skrevet under på slutsedlen for en Passat 2.0 TDI, som er købt hos din bil i Kabingatan. Desværre har jeg læst dårlige anmedelser for denne koncern. Der er flere folk her på forumet der ikke har været tilfredse med den service man gav dem. Dog lyder det for mig som om det kun er gældende for værkstedet i Pilotgaten. Er der nogle der har prøvet kabingatan og hvilke oplevelser havde i? desuden var der nogle der fik serviceret deres biler i Sturup (mener jeg var navnet), er der her tale om et autoriseret værksted. Hilsen Splint

• 1 month later...
Besvaret
Motorcenter Skurup er autoriseret værksted for Audi, VW og Skoda - og måske også Seat. Kan anbefales helt uden forbehold.
Jeg skrev en email til dem tilbage i juni, der var ingen der svarede efter en uges tid. Så jeg skrev igen, denne gang til tre forskellige emailadresser. Der er stadigvæk ikke nogen der har svaret. Underligt at man så har en emailadresse på hjemmesiden... Det synes jeg er dårlig service. De kan jo bare lade være med at have emailadresser på hjemmesiden hvis de ikke vil have man skriver...
Besvaret

Helt generelt virker det altså bedst at ringe heroppe... Så kan man syntes om det hvad man vil, men telefon er altså metoden uanset at der står nok så mange e-Mail adresser på websiden. Det er i det mindste min oplevelse.

Besvaret
Hej alle Jeg har lige skrevet under på slutsedlen for en Passat 2.0 TDI, som er købt hos din bil i Kabingatan. Desværre har jeg læst dårlige anmedelser for denne koncern. Der er flere folk her på forumet der ikke har været tilfredse med den service man gav dem. Dog lyder det for mig som om det kun er gældende for værkstedet i Pilotgaten. Er der nogle der har prøvet kabingatan og hvilke oplevelser havde i? desuden var der nogle der fik serviceret deres biler i Sturup (mener jeg var navnet), er der her tale om et autoriseret værksted. Hilsen Splint
Tja når man prøver at sælge noget er det vel bedst at prøve med at give go service;)
Besvaret

Motorcenter Skurup har en hjemmeside fordi det "skal" man ha´. Deres e-mail har vist haft problemer i en rum tid, iflg. Moerke. El telefono er vejen frem....og at de ikke tager den, undrer mig. Men måske de har travlt med at yde super-service overfor deres kunder!? ;)

Besvaret

Jeg har helt generelt også fået den oplevelse, at man lige så godt kan lade være med at maile nogen i Sverige med sit dansk/svenske staveplade sprog :-) Lige fra Porsche forhandlere til elselskabet - de gider ikke svare på mails. Suk

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...