Martin R Skrevet June 2, 2006 Rapporter Skrevet June 2, 2006 Er der en besparelse ved at købe sine møbler i S frem for at købe dem i DK?? eller er det samme pris? Jeg syntes at priserne på for f.eks. ILVA er den samme hvis man regner om.. Hvis man tager udgangspunkt i priserne på nettet.... Hvad med IKEA?? er det også her samme priser???
Furland Besvaret June 2, 2006 Rapporter Besvaret June 2, 2006 Mht. IKEA, har jeg oplevet flere gange at ting i SE er "lidt" dyrere. Jeg skal selv have et kontorbord, kontorstol og TV møbel derfra, og på det sparer jeg vist 150Dkr. sammenlignet med SE. Når man så er i nabolaget er det jo ok at spare den smule... Ilva er så vidt jeg kan se "noget" dyrere i SE end DK, men det beror jo meget på hvad det er, tilbud osv. Til sammenligning så er der en del ting i Harald Nyborg kæden der er billige i SE men ikke DK, og andre ting hvor det er omvendt. Check priserne og se hvad der er nemmest, da man jo skal ligge lidt transport og tid i at hente det fra DK kontra Malmö...
Fagerland Besvaret June 2, 2006 Rapporter Besvaret June 2, 2006 Da vi flyttede herover for 3 måneder siden, da brugte vi en del tid i Ilva og Ikea. Både i DK og i SV. Resultatet var, at vi handlede for ca. 15.000 i Ikea Dk. Dels fordi besparelsen var ret stor, men også fordi IKEA i Malmö ikke havde fået sat tingene frem!!! og dermed kunne vi ikke købe dem. /Fagerland
vincent Besvaret June 3, 2006 Rapporter Besvaret June 3, 2006 Mht Ikea har jeg oplevet flere ting som har kostet det samme i DK som i SE. F.eks: Overtræk til sofaen 1.000 DKK i DK, og 1.000 SEK i SE. Lysholder 5,- SEK i SE, og 5,- DKK I DK. Nogle ting er har dog forskellige priser, men tjek evt på nettet (www.ikea.dk / www.ikea.se) og se hvad i vil købe og hvor det er billigst. Det er jo samme varer, så kan lige så godt købe hvor det er billigst :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu