Per Skrevet June 3, 2006 Rapporter Skrevet June 3, 2006 Hej, jeg har et dansk kørekort med erhverskode til bus og taxa. Jeg skal forny det hver femte år da jeg boede i Danmark, men hvad gør jeg næste gang det skal fornys? Jeg kan næsten forestille mig, at det skal laves om til et svensk, men hvordan, og hvorledes?
Gio Besvaret June 3, 2006 Rapporter Besvaret June 3, 2006 Hej' date=' jeg har et dansk kørekort med erhverskode til bus og taxa. Jeg skal forny det hver femte år da jeg boede i Danmark, men hvad gør jeg næste gang det skal fornys? Jeg kan næsten forestille mig, at det skal laves om til et svensk, men hvordan, og hvorledes?[/quote']http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3439&highlight=erhvervsk%F8rekort http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=2347&highlight=taxa+k%F8rekort
Nils Besvaret June 3, 2006 Rapporter Besvaret June 3, 2006 Jeg tror nu aldrig, vi nåede frem til et tilfredsstillende svar, så hvis nogen har erfaringer, skal de ikke holde sig tilbage. :)
Luggy Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Hej Per Mht. dansk kørekort ved jeg så meget, at du skal udfylde nogle papirer (ansøgningsblanket, har desværre glemt hvad de hedder), men blanketten forefindes hos både länsstyrelsen, politiet, køreskolerne eller vägverket. Blanketten skal sendes til länsstyrelsen, hvor du bor. Hvordan og hvorledes med ens eget kørekort imellemtiden, ved jeg desværre ikke endnu ... men jeg skal selv have mit "byttet" til svensk. Hvor ved jeg det? Jeg sidder med en af de fire svenske teoribøger, hvori det står .... :) Måske det kunne besvare dit spørgsmål?:)
Nils Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 At bytte et dansk kørekort til et svensk er ingen større kunst, men nu er det et erhvervskørekort, der skal fornys, og her mangler indtil videre en anvendelig SOP. :o
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu