storm Skrevet June 5, 2006 Rapporter Skrevet June 5, 2006 Hej alle, Gennem de sidste par måneder har jeg i stilhed trawlet snart sagt samtlige tråde igennem på indeværende forum og har fundet svar på både de "dumme" og de mere spidsfindige spørgsmål. Forummet her er simpelthen en guldgrube af viden! Da jeg så nu har fået grønt lys på et lån i SEB i Sverige og har fået sat min lejlighed her på Nørrebro til salg, ja så tænkte jeg, at jeg lige ville sige tak for hjælpen med alt hvad der er skrevet på disse sider. Jeg gætter på, at der er mange der som jeg læser med i stilhed mens de gør sig tanker om "skal"/"skal ikke", og for mig endte det altså med et "skal". Nu glæder jeg mig bare til at rykke teltpælene op og slå mig ned på den rigtige side af sundet. :) Mvh Storm
Gio Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Gennem de sidste par måneder har jeg i stilhed trawlet snart sagt samtlige tråde igennem på indeværende forum og har fundet svar på både de "dumme" og de mere spidsfindige spørgsmål. Forummet her er simpelthen en guldgrube af viden! Da jeg så nu har fået grønt lys på et lån i SEB i Sverige og har fået sat min lejlighed her på Nørrebro til salg' date=' ja så tænkte jeg, at jeg lige ville sige tak for hjælpen med alt hvad der er skrevet på disse sider. Jeg gætter på, at der er mange der som jeg læser med i stilhed mens de gør sig tanker om "skal"/"skal ikke", og for mig endte det altså med et "skal". Nu glæder jeg mig bare til at rykke teltpælene op og slå mig ned på den [i']rigtige side af sundet. :)Præcis som da jeg fandt dette forum i sin tid. Siden har der dælme været vokseværk... Jeps - sunddebatten er et forrygende sted.
Toft Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Ih man bliver sgu helt rørt:) Over Gio's kommentar, eller hvad? :D
Guest Trine Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Over Gio's kommentar, eller hvad? :D hmm den skal jeg lige overveje 2 sek.....................................................................Nope det var Storms historie. Bestemt...
Furland Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Storm, du er bestemt ikke alene om din begejstring for stedet hér, da vi også kan takke "siden" (brugerne) for en stor andel i at vi endelig i Marts flyttede over... Desværre så har jeg forgæves søgt efter et lignende forum for følgende steder, Bahamas, Cayman Island, Hawaii, Fiji og Søndre Strømfjord, da de stod før Sverige på min prioritets liste... :D
BS Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 ...Søndre Strømfjord' date=' da de stod før Sverige på min prioritets liste... :D[/quote'] Skræmmende læsning! Hvad dælen ville du flytte derop efter? Er sikker på hvis jeg stod og skulle flytte til Sverige idag ville dette forum også være med til at rykke mig i den rigtige retning.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu