Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

ARGH skat's ventemuzak er skrækkelig. Den spiller i 15 sec for at få af vide "Alle medarbejder er optaget - vent venligst" også starter der forfra:fight: Hvornår lærer man dog at spørge om det hele på én gang så man slipper for at ringe flere gange:(

Besvaret

Tror det for efter 33min opgav jeg. nu har jeg dog lige prøvet igen og se om jeg er mere heldig. Kan nemlig ikke få lov til at taste selvangivelsen ind. Måske du sidder med svaret? :D

Besvaret

er i DK lige nu så jeg kunne sagtens sende den men det er da meget nemmere at taste den ind :D og nej har ikke lige søgt for jeg har nogenlunde fulgt med og ikke set det omtalt før. Men det kan jo være

Besvaret
er i DK lige nu så jeg kunne sagtens sende den men det er da meget nemmere at taste den ind :D og nej har ikke lige søgt for jeg har nogenlunde fulgt med og ikke set det omtalt før. Men det kan jo være
Mener det er nævnt en del gange før. Vi grænsegængere kan jo ikke TASTE selvangivelsen ind, åbenbart. Jeg har forsøgt, og fik at vide at det ikke kunne lade sig gøre. Så jeg har en papirversion liggende, som jeg ikke har fået taget mig sammen til at få udfyldt og sendt ind endnu :sick:
Besvaret

Mindes bare at da jeg snakkede med en "dame" sagde hun netop jeg kunne taste den ind på siden. Men de får den sq med snail mail gør de!

Besvaret
.... Så jeg har en papirversion liggende' date=' som jeg ikke har fået taget mig sammen til at få udfyldt og sendt ind endnu :sick:[/quote'] En lille trøst, at jeg ikke er alene om ikke at kunne tage mig sammen:o Men - nedtællingen er i fuld gang - det skal ske i denne måned:eek:
Besvaret
En lille trøst, at jeg ikke er alene om ikke at kunne tage mig sammen:o Men - nedtællingen er i fuld gang - det skal ske i denne måned:eek:
YES...tak, Kim :th2: Troede sgu´ lige jeg var den eneste skatte-snøbel herinde. Andre venter nærmest på den som et andet bytte-dyr, der bare skal nedlægges med det vuns. Nå...lad os se hvem der får den fikset først ;)
Besvaret
YES...tak, Kim :th2: Troede sgu´ lige jeg var den eneste skatte-snøbel herinde. Andre venter nærmest på den som et andet bytte-dyr, der bare skal nedlægges med det vuns. Nå...lad os se hvem der får den fikset først ;)
øhnnn hehe - hvad dag er det nu lige at deadline er ?? :scared:
Besvaret

3.juli vist nok. Jeg har lavet vores, og går spændt og venter på om der kommer lidt penge ud af det :) Men der kan vist godt gå lang tid for os grænsegængere.

Besvaret

I år skal jeg betale extra skat, så jeg trækker den da også til 3. juli. Ingen grund til ligefrem at blive mindet om at man skal betale til den danske stat. Det hele er lavet, men det sendes da absolut ikke før 2. juli.

Besvaret

Har heller ikke fået lavet min selvangivelse endnu, har alle data klar, skal bare lige bruge nogle timer på at kigge det hele igennem og regne mig gasblå i ansigtet, så jeg ikke bliver snydt :th2:

Guest jxhab
Besvaret
Har heller ikke fået lavet min selvangivelse endnu' date=' har alle data klar, skal bare lige bruge nogle timer på at kigge det hele igennem og regne mig gasblå i ansigtet, så jeg ikke bliver snydt :th2:[/quote'] Hader det. Har heller ikke gået igang endnu..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...