BS Skrevet June 8, 2006 Rapporter Skrevet June 8, 2006 ARGH skat's ventemuzak er skrækkelig. Den spiller i 15 sec for at få af vide "Alle medarbejder er optaget - vent venligst" også starter der forfra:fight: Hvornår lærer man dog at spørge om det hele på én gang så man slipper for at ringe flere gange:(
Maria Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Jeg måtte ringe op 4 gange før de kunne finde ud af at stille mig om til den rigtige person. Jeg fik lov at høre en ny sang efter de 15.sec :)
BS Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 Kan så informere dig om at jeg efter de første 26 min indtil videre ikke har fået lov at høre andet:scared:
Maria Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Det er for sindsygt. Så længe ventede jeg heldigvis ikke. Mon de er taget på ferie, så der kun sidder 2 derinde.
BS Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 Tror det for efter 33min opgav jeg. nu har jeg dog lige prøvet igen og se om jeg er mere heldig. Kan nemlig ikke få lov til at taste selvangivelsen ind. Måske du sidder med svaret? :D
Maria Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Nej ikke rigtig. Jeg sendte den ind med posten. Har i ikke luftpost oppe ved dig???? Har du søgt i forumet efter svar :)
BS Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 er i DK lige nu så jeg kunne sagtens sende den men det er da meget nemmere at taste den ind :D og nej har ikke lige søgt for jeg har nogenlunde fulgt med og ikke set det omtalt før. Men det kan jo være
Gio Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 er i DK lige nu så jeg kunne sagtens sende den men det er da meget nemmere at taste den ind :D og nej har ikke lige søgt for jeg har nogenlunde fulgt med og ikke set det omtalt før. Men det kan jo væreMener det er nævnt en del gange før. Vi grænsegængere kan jo ikke TASTE selvangivelsen ind, åbenbart. Jeg har forsøgt, og fik at vide at det ikke kunne lade sig gøre. Så jeg har en papirversion liggende, som jeg ikke har fået taget mig sammen til at få udfyldt og sendt ind endnu
BS Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 Mindes bare at da jeg snakkede med en "dame" sagde hun netop jeg kunne taste den ind på siden. Men de får den sq med snail mail gør de!
Kim H Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 .... Så jeg har en papirversion liggende' date=' som jeg ikke har fået taget mig sammen til at få udfyldt og sendt ind endnu [/quote'] En lille trøst, at jeg ikke er alene om ikke at kunne tage mig sammen:o Men - nedtællingen er i fuld gang - det skal ske i denne måned:eek:
Gio Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 En lille trøst, at jeg ikke er alene om ikke at kunne tage mig sammen:o Men - nedtællingen er i fuld gang - det skal ske i denne måned:eek:YES...tak, Kim :th2: Troede sgu´ lige jeg var den eneste skatte-snøbel herinde. Andre venter nærmest på den som et andet bytte-dyr, der bare skal nedlægges med det vuns. Nå...lad os se hvem der får den fikset først ;)
Persson Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 YES...tak, Kim :th2: Troede sgu´ lige jeg var den eneste skatte-snøbel herinde. Andre venter nærmest på den som et andet bytte-dyr, der bare skal nedlægges med det vuns. Nå...lad os se hvem der får den fikset først ;) øhnnn hehe - hvad dag er det nu lige at deadline er ??
Gio Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 øhnnn hehe - hvad dag er det nu lige at deadline er ?? 3 Juli...for os "grænsegængere/begrænset skattepligtige"
Maria Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 3.juli vist nok. Jeg har lavet vores, og går spændt og venter på om der kommer lidt penge ud af det :) Men der kan vist godt gå lang tid for os grænsegængere.
MC Manden Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 I år skal jeg betale extra skat, så jeg trækker den da også til 3. juli. Ingen grund til ligefrem at blive mindet om at man skal betale til den danske stat. Det hele er lavet, men det sendes da absolut ikke før 2. juli.
Gio Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Hvor er vi gode hva Gio??? :)Team-work....dobbelt så god forståelse :D /me likes
credde Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Har heller ikke fået lavet min selvangivelse endnu, har alle data klar, skal bare lige bruge nogle timer på at kigge det hele igennem og regne mig gasblå i ansigtet, så jeg ikke bliver snydt :th2:
Guest jxhab Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Har heller ikke fået lavet min selvangivelse endnu' date=' har alle data klar, skal bare lige bruge nogle timer på at kigge det hele igennem og regne mig gasblå i ansigtet, så jeg ikke bliver snydt :th2:[/quote'] Hader det. Har heller ikke gået igang endnu..
BS Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 Har lige postet mine idag :D Så jeg kan vel godt holde fri nu? :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu