Jump to content

Skat: Offer kan rende og hoppe

Recommended Posts

Besvaret

Fint, næste gang jeg får et brev fra Skat beder jeg dem pænt om at rende og hoppe medmindre jeg skal have penge tilbage! Det er da noget af en utilgivelig holdning må man sige.

Guest jxhab
Besvaret
Rend og hop. Det mener en kontorchef i Skat, at den 58-årig Nada Krogsgaard og hendes advokat, Berning, kan gøre. Nada Krogsgaard kan dokumentere, at Skat i '98 erklærede hende konkurs på en skattegæld, som er opstået på grund af en bogføringsfejl i Skat i '88. http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4253682
Det er så farligt sådan noget og her tænker jeg på kommunikationen internt i virksomheder. Det er vigtig den overholder nogle linier eller man tænker på hvad der mon kan ske hvis det rammer offentlighedens lys.
Besvaret

Ja...sikke en bummer. Og, egentlig, så var indlægget lige så meget en opfordring til at regne skattesagerne igennem, inden selvangivelsen sendes ind. (...siger JEG, som bestemt ikke får det gjort :scared:)

Guest Supermule
Besvaret

Man kan da kun anbefale ALLE at gøre det samme med SKAT!! Rend og hop..................... Selvom de har beviser, så be' dem om, i et internt memo til din kone eller kæreste, at rende og hoppe.... Ignorér dem og deres kumpaner...................... :D Så kan de satme lære det........................................

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...