Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvor mange herinde er nysgerrige, og har allerede gang i Vista beta 2? (Hvis nogle ikke er klar over det, så er den netop gået i åben beta-test/Customer Preview-phase --> http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/preview.mspx - så du kan altså hente den ganske gratis, og få en forsmag på hvad der venter) Lettere nørdet...så hvis du ikke ved hvad du gør, så skal du nok lade være med at tænke mere over dét... :th2:

Besvaret

Jeg har gang haft gang i vista på min bærbare siden beta 1, og kan kun sige at beta 2 er et KÆMPE hop frem ifht. antallet af fejl og ikke mindst perfomance..... faktisk har jeg siden jeg fik den installeret for 1½ uge siden kun fået den til at gå ned 2 gange.... - begge gange kraftigt provokeret:eek: Desuden er lagt de fleste funktioner nu klar og virker.. det er lige før at den virker lige så stabil som xp gjorde inden service pack 1....... så det lover da ok. Overvejer lidt om mit mediacenter også skal smides over på vista´en.... Bruger fladen er betydeligt forbedret, og det virker også som om at den er blevet betydelig bedre end mce 2005 til at håndtere store mængder musik osv. Husk i øvrigt også at man kan teste Office 2007 beta gratis også - den kan hentes her http://www.microsoft.com/office/preview/beta/getthebeta.mspx?showIntro=n Office 2007 betaen kan også køres på xp hvis man ønsker dette.

Besvaret
Jeg har gang haft gang i vista på min bærbare siden beta 1' date=' og kan kun sige at beta 2 er et KÆMPE hop frem ifht. antallet af fejl og ikke mindst perfomance..... faktisk har jeg siden jeg fik den installeret for 1½ uge siden kun fået den til at gå ned 2 gange.... - begge gange kraftigt provokeret:eek: [/quote'] Jeg er nysgerrig efter hvad du mener med "kraftigt provokeret" ?
Besvaret

Det var bare rent stress test for at se hvad den kunne.... dvs. et par test programmer kørende samtidig med samtlige office 2007 programmer åbne og så vidt jeg husker også en recode af den dvd samt en superpi....... Ved alm. brug har jeg ikke oplevet at den er gået ned.

Besvaret
Jeg har gang haft gang i vista på min bærbare siden beta 1' date=' og kan kun sige at beta 2 er et KÆMPE hop frem ifht. antallet af fejl og ikke mindst perfomance..... [/quote']Præcis derfor jeg ikke hoppede med på vognen noget før ;)
Besvaret

Jeg kører Viista Beta 2 og Office 2007 beta 2 de nyeste builds, og det spiller. Er noget positiv overrasket over stabiliteten på Vista, idet det stadigvæk er en Beta 2, Jeg har haft maskinen kørende uafbrudt i en uge uden nedbrud. jeg kan kun anbefale it/tekniske/nørder at hoppe med på vognen. (Det skal dog siges at jeg nok er lidt farvet, er MS ansat ;) )

Besvaret
Jeg har haft maskinen kørende uafbrudt i en uge uden nedbrud.
Behøver jeg sige noget!!? Det, i sig selv, er noget af en præstation...så ja, det tegner godt ;)
Guest Supermule
Besvaret

Jeg har win xp sp2 og den kører rocksolid. Har ikke haft blå skærm endnu i de 2 år den har snurret på min maskine...... :) Jeg opgraderer IKKE før sp1 er udgivet..... Det kan simpelthen ikke betale sig.

Besvaret
Jeg har win xp sp2 og den kører rocksolid. Har ikke haft blå skærm endnu i de 2 år den har snurret på min maskine...... :)
Hmm.. Kun fordi du ikke installerede den der Windows Update for nogen måneder siden!!
Guest ThomasO
Besvaret

Jeg har ikke haft et OS jeg ikke har reinstalleret fra scratch mindst en gang om året. Et par faste fejl og den får den store hammer, det gider jeg ike fedte rundt med. Det er også lidt misvisende, da jeg tit kører et ghostimage tilbage, så jeg slipper for den store tur. Det gælder også en XP sp2, selv om den er det mest stabile jeg har haft endnu, bortset fra deres førnævnte F***UPdate. Men.... Dog skal man vel også tage i betragtning det ikke altid er MS skyld, en skod BIOS til en billig PCs bundkort, dårlige hardware komponenter, billig RAM osv kan altså også skabe virkeligt underlige problemer, der for den uerfarne hjemmebruger tit ligner OS problemer.

Guest Supermule
Besvaret

Jeg har ALT opdateret og ikke haft problemer....

Hmm.. Kun fordi du ikke installerede den der Windows Update for nogen måneder siden!!
Besvaret

Ville hente Vista Beta 2 i dag ... Dum-di-dum, Vælge Denmark -> Go. Logge ind med min Live-konto, for derefter at få denne besked: "Du har modtaget det maksimale antal produktnøgler, der er tilgængelige til dette program. Bemærk! Windows Vista Beta 2 kan installeres og aktiveres på op til 10 pc'er med en produktnøgle" Joeh, ser du... Jeg har faktisk ikke modtaget en eneste... Andre der har problemer med at hente den?

Besvaret
Ville hente Vista Beta 2 i dag ... Dum-di-dum, Vælge Denmark -> Go. Logge ind med min Live-konto, for derefter at få denne besked: "Du har modtaget det maksimale antal produktnøgler, der er tilgængelige til dette program. Bemærk! Windows Vista Beta 2 kan installeres og aktiveres på op til 10 pc'er med en produktnøgle" Joeh, ser du... Jeg har faktisk ikke modtaget en eneste... Andre der har problemer med at hente den?
Ingen problemer hér, bortset fra lidt ventetid med download´en. Lyder som om nogle har "brugt" din Live-konto til at suge nøgler.
Besvaret

Prøvede igen i dag på arbejdet, efter at jeg havde logget på webmessenger. Denne gang ingen problemer. Kunne trække 2 nøgler. Mystisk. Så jeg loggede af, og loggede på igen bare for at se om jeg kunne trække flere. Nu fik jeg samme besked igen om, at jeg havde trukket max. tilladte nøgler. Så noget kunne tyde på, at der er en fejl et eller andet sted. Men nu har jeg skiftet mit kodeord alligevel - Var vidst så småt på tide :)

Besvaret
Hvad er dine erfaringer med den? Stabil og driftsikker?
Generelt er jeg som sagt meget positiv overrasket, og den kører rimeligt stabilt. Dog har den nogle seriøse problemer med dvale og standby på min HP bærbare.... der er den gået kold nogle gange og eneste løsning var en hard reboot! Desuden er der lidt problemer omkring drivere til mit netkort og jeg kan således ikke køre wpa2 på den trådløse forbindelse pt. Så generelt kan jeg kun sige go for den - dog ville jeg aldrig selv bruge et beta operativ system til min primære pc(i hvertfald ikke uden en total opdateret backup), og anvender således kun den på min bærbare....
Besvaret
Generelt er jeg som sagt meget positiv overrasket, og den kører rimeligt stabilt. Dog har den nogle seriøse problemer med dvale og standby på min HP bærbare.... der er den gået kold nogle gange og eneste løsning var en hard reboot! Desuden er der lidt problemer omkring drivere til mit netkort og jeg kan således ikke køre wpa2 på den trådløse forbindelse pt. Så generelt kan jeg kun sige go for den - dog ville jeg aldrig selv bruge et beta operativ system til min primære pc(i hvertfald ikke uden en total opdateret backup), og anvender således kun den på min bærbare....
Jeg har nu installeret office 2007 på en XP Home DK da jeg heller ikke stoler helt på vista Beta endnu og er lidt lammet heroppe. Indtil videre går det ganske fint bortset fra jeg kom fra en dansk office så da jeg læste min backup ind kom alle de danske mappenavne så som indbakke, sendt post, slette post osv. samtidig med var de engelske pendanter til så der skulle ryddes lidt op. Men ellers fungere den ganske godt so far. Så takker for linket.:th2:
Besvaret

Har nu kørt med Office 2007 Beta i godt 1 uge og det virker bare ikke for mig. Min outlook crasher HELE tiden. Lidt småproblemer i word. Jeg glæder mig til den kommer i en mere drift sikker udgave. For lækker ser den ud! Jeg hopper tilbage til Office 2003.

Besvaret
Har nu kørt med Office 2007 Beta i godt 1 uge og det virker bare ikke for mig. Min outlook crasher HELE tiden. Lidt småproblemer i word. Jeg glæder mig til den kommer i en mere drift sikker udgave. For lækker ser den ud! Jeg hopper tilbage til Office 2003.
Lad os da lige få specs på maskinen det bøvsede på :)
Besvaret
Lad os da lige få specs på maskinen det bøvsede på :)
Fujitsu Siemens Amilo et eller andet (bærbar). 1.73 Ghz, 1gb ram. 2x80gb HD. Helt frisk XP home installation med SP2. Dog overrasker det mig nu at den har husket ALLE mine indstillinger efter jeg har installeret Office 2003 nu. Det er sq nice så man er fri for at sætte det hele op igen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...