Guest Supermule Skrevet June 11, 2006 Rapporter Skrevet June 11, 2006 Hvis man nu pendler med toget og skal ha' sin cykel med hver dag???? Kan man købe kort til den eller skal man købe billet til den hver dag i toget????
Nils Besvaret June 11, 2006 Rapporter Besvaret June 11, 2006 Hvis man nu pendler med toget og skal ha' sin cykel med hver dag???? Kan man købe kort til den eller skal man købe billet til den hver dag i toget???? Det gør du ikke Mule, også fordi man ikke kan forvente at have plads til cyklen i toget. Jeg har tit cykel med toget, men aldrig på myldretidspunkter. I praksis er det umuligt at cykelpendle med Skånetrafiken medmindre ens arbejdstider er meget specielle, desuden er prispolitikken prohibitiv. Hvorfor skal man betale en formue for at medtage lige netop denne form for bagage, mens det er gratis at medføre 10 skabskufferter. Og hvorfor er der ingen cykelsti på broen? Det burde være en menneskeret at cykle. Der gælder børnebillet til cykler, altså halv pris. Jeg har rabatkort og køber så en rabatteret børnebillet til min cykel. Jeg kan ikke se, der skulle være noget i vejen for at udnytte andre rabatordninger og købe et svensk upersonligt øresundskort til et barn, og så lade cyklen rejse på det - cyklen kan så også dele kort med lillesøster. Hvilket leder til næste spørgsmål: Kan man så ikke bare låne et ekstra kort af nogen, når man skal have cykel med. Ja det var et spørgsmål, og ikke et svar.
Guest Supermule Besvaret June 11, 2006 Rapporter Besvaret June 11, 2006 Jeg skal først møde kl 19.30 i høje tåstrup.... Så det med myldretiden er ikke noget problem... :) Tak for det..... Virker ikke som om det er særligt attraktivt at medtage en cykel.....
Nils Besvaret June 11, 2006 Rapporter Besvaret June 11, 2006 Jeg skal først møde kl 19.30 i høje tåstrup.... Så det med myldretiden er ikke noget problem... :) Tak for det..... Virker ikke som om det er særligt attraktivt at medtage en cykel..... Det synes jeg ikke, det er. Jeg selv har købt en sammenklappelig - så koster det ikke noget at have den med og den fylder mindre, men til arbejdsbrug gider man nok ikke klappe op og i så mange gange. :)
Guest Supermule Besvaret June 11, 2006 Rapporter Besvaret June 11, 2006 Hehe nej.... Nu er det også sådan at jeg havde tænkt mig at cykle på arbejde.... Trænger sgu til at røre mig lidt.... :D
Jønsson Besvaret June 11, 2006 Rapporter Besvaret June 11, 2006 Alternativt kan du jo investere i 2 cykler og have en på denne side og en på den anden....
Guest Supermule Besvaret June 11, 2006 Rapporter Besvaret June 11, 2006 Den tanke har slået mig, men vil ikke risikere at få stjålet cyklerne på svågertorp og kbh h.... Alternativt kan du jo investere i 2 cykler og have en på denne side og en på den anden....
Gio Besvaret June 11, 2006 Rapporter Besvaret June 11, 2006 Den tanke har slået mig' date=' men vil ikke risikere at få stjålet cyklerne på svågertorp og kbh h....[/quote']Hvad skal den også på Hovedbanegården, hvis du skal til H. Taastrup? Har du tænkt dig at cykle fra Kbh til H. Taastrup? ;)
Guest Supermule Besvaret June 11, 2006 Rapporter Besvaret June 11, 2006 Øhhh ja??????????? I mine unge dage :D cyklede jeg hverdag fra Roskilde til Kbh... Hvad skal den også på Hovedbanegården' date=' hvis du skal til H. Taastrup? Har du tænkt dig at cykle fra Kbh til H. Taastrup? ;)[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu