birkster1977 Skrevet June 13, 2006 Rapporter Skrevet June 13, 2006 Hejsa. er der nogen som ved hvor man kan se en oversigt over de friluft-bade der er i malmö, der ligger et lige bag lindängen, men det er ikke så super godt syntes jeg.. jeg ved at der skal være 2 mere i byen, men jeg kan ikke hitte dem.. gik lidt i den tro at de måtte kunne findes på www.malmo.se men det kan man bestemt ikke. :thumbdown
Gio Besvaret June 13, 2006 Rapporter Besvaret June 13, 2006 jeg ved at der skal være 2 mere i byen' date=' men jeg kan ikke hitte dem.. gik lidt i den tro at de måtte kunne findes på www.malmo.se men det kan man bestemt ikke. :thumbdownDet kan de da ihvertfald... ;) http://www.malmo.se/sportfritid/anlaggningar/badanlaggningar.4.8d0a1110406e13634800028.html
birkster1977 Besvaret June 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 13, 2006 Det var sgu lige godt pokkers Gio, du er nok noget mere haj end mig på nettet, jeg syntes ellers jeg søgte på kryds og tværs men fandt kun aq-va-kul og kallbad Men 1000 tak for hjælpen
MC Manden Besvaret June 13, 2006 Rapporter Besvaret June 13, 2006 Ribersborg kan iøvrigt anbefales. Det er jo naturligvis hav-vand. Der er en hyggelig restaurant (ikke nogen madmæssig oplevelse) som er super hyggelig
Gio Besvaret June 13, 2006 Rapporter Besvaret June 13, 2006 Det var sgu lige godt pokkers Gio' date=' du er nok noget mere haj end mig på nettet[/quote']Så kan du garanteret noget som jeg ikke kan...så går dét jo op *g*
Christian-SVE Besvaret June 13, 2006 Rapporter Besvaret June 13, 2006 Ribersborg, eller "Ribban" som vi siger, er jo fint, ligesom hele Bo01. For dem, der vil have det lidt mere stille og rolig, så er jo Segevångsbadet helt OK. (Segesvängen 1 i kortet på www.hitta.se). Vedhäfter en artikel fra Sydsvenskan: http://sydsvenskan.se/malmo/article108516.ece / C.
Christian-SVE Besvaret June 13, 2006 Rapporter Besvaret June 13, 2006 Oops... Sådan skal det väre: www.hitta.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu