Guest Trine Besvaret June 16, 2006 Rapporter Besvaret June 16, 2006 til dem som har telsome... hvad gør I så når I skal ringe til svenske mobiler? det er jo dyrer igennem telsome....til svenske og også danske mobiler... Vi har en ekstra svensk mobil med taletidskort, har endnu ikke indsat nye penge siden vi oprettede den i fjor så den har koster under 100 kr på et år. Den kan også bruges til at ringe til svenske "gratis" numre der ellers ikke kan ringes til fra udlandet. Men ringer næsten aldrig til svenske mobilnr... www.djuice.se
Toft Besvaret June 16, 2006 Rapporter Besvaret June 16, 2006 Længe leve fastnet Desuden virker IP-telefoni ikke ved strømsvigt. Det gør din fastnettelefoni derimod. ...og der er strømsvigt ca. hvert 4. år, og det er altid lige der hvor man venter på at det offentlige skal ringe tilbage til en
plup Besvaret June 16, 2006 Rapporter Besvaret June 16, 2006 Keder i jer?? *ROFL* Jeg må desværre svare ja til det spørgsmål, har vasketid mlm. kl 12 og 16 og kan derfor ikke gå fra lejligheden og har ikke så meget andet at give mig til i dag end at sidde her og være ynkelig foran pc'en :D
Gio Besvaret June 16, 2006 Rapporter Besvaret June 16, 2006 Jeg må desværre svare ja til det spørgsmål' date=' har vasketid mlm. kl 12 og 16 og kan derfor ikke gå fra lejligheden og har ikke så meget andet at give mig til i dag end at sidde her og være ynkelig foran pc'en :D[/quote']He he...det var nu mere Team T & M jeg hentydede til :D
plup Besvaret June 16, 2006 Rapporter Besvaret June 16, 2006 I know...men jeg kedede mig faktisk så meget at jeg ikke havde andet at give mig til end at svare men om 20 min er jeg færdig med at vaske og så er jeg den der er out of here... jubi :p
Gio Besvaret June 16, 2006 Rapporter Besvaret June 16, 2006 Jamen Gio for faen' date=' at betale 375 kr i kvartalet for at kunne tale i telefon under en strømafbrydelse...helt ærligt........[/quote']Det var jo ikke derfor jeg oprettede den. Og info´en om u-virksom IP-telefoni var ment som ren og skær information. Men straks kaster de kedsomme gribbe sig over ådslet....*lol*...typisk. Men hva´ pokker - hvis det kan underholde, så fred med dét ;)
CREATIVE Besvaret June 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 16, 2006 hmmm....det var nu ikke det jeg ønskede med tråden her, så vær nu søde at fortsætte med det som var formålet...I kan altid snik snakke andre steder
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu