Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Det er vel også der at humlen ligger. Tolderene skal have chance for at udpege eventuelle forbrydere og derfor kan man ikke lade trafikken passere igennem fuldautomatisk..
Mon dog. Du må alligevel kun køre 30 km/t så der er vist rigelig tid til det.
  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Mon dog. Du må alligevel kun køre 30 km/t så der er vist rigelig tid til det.
Tjah det ved jeg ikke, men jeg er jo heller ikke tolder eller smugler for den sags skyld, men selvfølgelig kan de jo stå længe og spotte bilerne..
  • 4 months later...
Besvaret
Efter et par måneders tovtrækkeri frem og tilbage med at forklare forskellige medarbejdere hvad det er jeg spørger om, så er det endelig lykkedes at modtage nedenstående brugbare svar:
Jeg tager lige denne her op igen da der nu er lidt "nyt" i sagen om hvornår vi igen kan køre igennem brobizz-banen uden at skulle stoppe... De skrev i sidste svar til mig at det skulle blive klar i løbet af efteråret, men som de fleste jo selv kan konstatere, så er det stadig ikke muligt. Jeg svarede derfor tilbage på deres brev for nogle uger siden og spurgte efter en ny status og her er deres svar:
Hej! Vi har desværre ikke noget svar på det idag. Vi har ikke fået besked om der bliver en ændring. Vänliga hälsningar/Venlig hilsen Øresundsbron Kundservice Privat/Kundeservice Privat
Tjaeh... det bliver nok aldrig :(
Guest Supermule
Besvaret

De aner bare ikke en skid om noget som helst......:lol: Det er fandme ufatteligt at de kan oppebære et arbejde. Man kunne sgu få chimpanser til at yde en bedre og mere kvalificeret service........:rolleye:

Besvaret

Skriv et brev til dem. Deres kundservice på mail og telefon er så ringe at de blot burde lukke den. Fat lige engang - hende jeg talte med sidst blev mildest talt sur og belærende (as in: "...men du kan jo nok forstå...") da jeg stille og roligt bad om at få tilsendt en korrekt regning for januar. Med hensyn til BroBizz banerne - en ting jeg syntes ville være smart kunne være et system så der blev rødt lys i en bane hvis den samme bil havde holdt fremme ved betalingen i mere end fx 10 sekunder. Det er altså noget gøgl at komme til at holde bag ved en der har en bizz der ikke virker - og der så klumper en 2-3-4 biler og bag ved en selv...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...