emre Skrevet June 19, 2006 Rapporter Skrevet June 19, 2006 hej, ringede til bilprovning idag, men fik af vide at de først havde tider i august og i sep.men problemet er at mine tyske plade udløber midt i juli..hvad skal jeg gøre?er der nogen der kan fixe en Tid?fx autohaous? et ander spørgsmål-..må ens familie gerne køre i sin tyske plader?
Guest Supermule Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Jeg har lige booket tid via nettet til på onsdag ude i Valdemarsro.... Så det kan jeg ikke forstå.
emre Besvaret June 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2006 hmm.. det er da mærkeligt.hvor langt ligger det fra malmø?kan du give mig et direkt link på hvor man booker?det er en import fra tyskland.skal jeg først kontakte VV før jeg ringer/booker tid hos bilprovning?
Guest Supermule Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Ring til Andreas ude hos Autoperformance i Vellinge... Han kan forklare dig hvordan det foregår....
emre Besvaret June 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2006 hvad har ham andreas med sagen at gøre?jeg skal booke en tid?hvor har du gjort det?
Gio Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Ring til Andreas ude hos Autoperformance i Vellinge... Han kan forklare dig hvordan det foregår....Må han ikke ringe til dig? ;)
Guest jxhab Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 hvad har ham andreas med sagen at gøre?jeg skal booke en tid?hvor har du gjort det? http://www.bilprovning.se tryk på besigtning.. Her kan du booke tid via Internettet. Alternativt kan du forsøge at høre om du kan betale dig fra det hos en forhandler, i så fald kan du jo prøve at kontakte Peter fra Autohaus eller måske Andreas fra Autoperformance, det har jeg rådet dig om at gøre før.. En bilforhandler har somregel faste tider og lidt bedre forhold fordi de jo kører mange biler igennem, så spørgsmålet er om du vil betale for deres service og om de gider besværet, for jeg kan forstå at det som de plejer at tage for det somregel er så lidt at det gør det mere besværligt, men prøv at se om de har lyst, ellers må du jo vente og hvis dine plader udløber så må du ikke køre i bilen lovmæssigt. Så opvej tingene, hvad betyder mest for dig osv osv.
Miriam Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Du kan da ikke booke registerings besiktning via nettet !!! Vad kan du boka här? Bokningsfunktionen omfattar kontrollbesiktningar för samtliga fordon samt efterkontroller.
Guest jxhab Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Du kan da ikke booke registerings besiktning via nettet !!! Vad kan du boka här? Bokningsfunktionen omfattar kontrollbesiktningar för samtliga fordon samt efterkontroller. Det har du da helt ret i.. Så ja Emre, der er ingen vej uden om. enten igennem en forhandler eller forsøge at kontakte nogle af de bilprovnings centre der ikke har lang ventetid..
Miriam Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Book den første tid de har, og så ring ind hverdag og hør om der er kommet afbud. Det er sådan alle gør også forhandlerne. Og det plejer at løse sig med alle de biler vi har hentet har det altid lykkes.
Andreas- AutoPerformance Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Om bilen är 100% korrekt och med full historik så kan jag hjälpa dig med en tid på Torsdag, ring 0046 709420142 för prisuppgift och övriga detaljer.
nielsen.se Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 hej, ringede til bilprovning idag, men fik af vide at de først havde tider i august og i sep.men problemet er at mine tyske plade udløber midt i juli..hvad skal jeg gøre?er der nogen der kan fixe en Tid?fx autohaous? Som jeg har sagt tidligere så tag dog og kør uden for skåne, der er masser af tider. Ring til bilprovningen og spørg på tider samtidigt med at du har bilprovningens hjemmeside åben med deres lokationer, så kan du se hvor der er synssteder. et ander spørgsmål-..må ens familie gerne køre i sin tyske plader? Ja det afhænger blandt andet af hvad du sagde da du tegnede forsikringen i tyskland. Det er udelukkende forsikringen der afgør det. Højest sandsynligt er der kun forsikring på dig. Hvis din famiie er bosiddende i danmark, må de kun køre bilen i danmark såfremt ovenstående forsikring er til flere førere og at du er med i bilen. I sverige skal forsikringen også være iorden. men du behøver ikke være med i bilen.
emre Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 har fået en ny tid den 13 og pladerne udløber den 15 juli. kan man nå det?
Guest Supermule Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Ja????............. har fået en ny tid den 13 og pladerne udløber den 15 juli. kan man nå det?
emre Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 får jeg pladerne den 13 altså samme dag som jeg regbesigter den?
credde Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Nej det gør du ikke, de bliver sendt med posten, så regn med du har pladerne 1-2 dage efter, hvis den bliver godkendt!
emre Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 hvordan skal de kunne være i postbakke i sin dør?hmm
emre Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 må man godt have film på den bagerste rude og de to bagerste ruder ?
Miriam Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 hvordan skal de kunne være i postbakke i sin dør?hmm Hvis de ikke kan være der skal de afhentes på posthuset
ulmus Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 må man godt have film på den bagerste rude og de to bagerste ruder ? Det er der skrevet mange indlæg om tidligere, så brug søgefunktionen.
emre Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 efter at brugt søgefunktionen går jeg udfra at jeg kan få den synnet fejlfri, da man må godt have bagruden og de to bagerste ruder op til 40 % så det stemmer...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu