Kapello Skrevet June 20, 2006 Rapporter Skrevet June 20, 2006 Sidder med et latterligt problem...prøver at ringe til svenske firmaer, vedrørende alarm-installation og det virker som om alle deres numre mangler et siffer 020 40 40 60 for ex ...normalt fjerner man det første nul, når mna ringer fra DK, men det vrker ikke i nu... hvad skal jeg gøre, har prøvet at se om de har andre numre på firmaernes site, men finder kun lignende numre hos dem alle?!? hvad mon man så gør. På forhånd tak!!! Kapello
Kim H Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 020-numre kan man kun ringe til fra Sverige ... Ring når du er i Sverige - eller skriv til dem ...
Kapello Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 takker... tak for det hurtige svar... ok jeg må vente til jeg er derovre, men har jo en 3 mobil, som måske stadig vil nægte?!?! Kapello
larscph Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Hvis du kan finde et hovednummer til firmaet - har jeg før haft held med at ringe til omstillingen, insistere på at jeg altså sad i DK og derfor ikke kunne ringe 020 og derefter blive stillet om...
Kapello Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 onstillingen?? hvorhenne - tele danmark, eller hvad mener du? Tak Kapello
Gio Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 onstillingen?? hvorhenne - tele danmark, eller hvad mener du? Tak KapelloHos de firmaer du forsøger at ringe til. De har et hovednummer, som oftest er et ganske "normalt" svensk nummer, og som derfor kan tilringes fra alle fire verdenshjørner. Igennem dem kan du blive stillet rundt.
andersen Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 En søgning på google på nummeret du nævner henviser til denne side. Her kan man se at der også findes en e-mail-adresse - tager man domænet fra denne og kigger på hjemmesiden www.schildts-gruppen.se og vælger deres Larm-firma, kan man under kontakt se at nummeret til deres omstilling er 0418 - 253 25 Prøv om det virker...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu