Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Jeg har intet fundet ved at søge på Helligdag i forumet, og det besvarer nok mit spørgsmål. Bare super bittert at tage fejl og stå og glo i Malmö på fredag: - holder Sverige lukket på fredag i forbindelse med Skt. Hans? Vh Pelle

Besvaret

Midsommarafton är inte allmän helgdag i Sverige, men i banklagen m fl lagar jämställs den, liksom julafton, nyårsafton och påskafton, med allmän helgdag. http://sv.wikipedia.org/wiki/Midsommar I øvrigt har de fleste forretninger åbent på fredag, dog kun til en gang om eftermiddagen (afhængig af type forretning og hvor den ligger geografisk). Lørdag har meget så lukket, da INGEN svensker med respekt for sig selv kan stå oprejst dagen der på, og derfor fungerer ingenting på lørdag :D

Besvaret
Hej, Jeg har intet fundet ved at søge på Helligdag i forumet, og det besvarer nok mit spørgsmål. Bare super bittert at tage fejl og stå og glo i Malmö på fredag: - holder Sverige lukket på fredag i forbindelse med Skt. Hans? Vh Pelle
Malmö Citys rekommenderade öppettider 2006 AVVIKANDE ÖPPETTIDER Köpcenter Varuhus Övriga butiker Fre 23 Jun Midsommarafton 10 - 14 10 - 14 Lör 24 Jun Midsommardagen STÄNGT STÄNGT - dette er saxet fra www.malmo.se - tryk på det danske flag og klik selv videre derfra.
Besvaret

Halløjsa... Så kommer der et spørgsmål til 100 kroner! Hvad kan man opleve og hvorhenne i aften og i morgen med børnene i Malmö? Altså jeg har fri fra arbejdet kl 4 og regner med, at jeg er hjemme kl 6. Hvor kan jeg tage børnene hen i dag, så får de samt med mig en uforglemmelig (positivt ment) oplevelse? P.S. Er der en hjemmeside om Malmö, som mener noget om aok.dk?

Besvaret
Heh... ja, jeg tænkte ikke videre over Sankt Hans, så tog sgu bare derover med 2 kollegaer... skulle bl.a. på Skatteverket men fik en laaaaaaaaaaaaaang næse :p så ved man da det... stort set alt var lukket bortset fra resturanter og et par supermarkeder i centrum... og det var ved 14.30-tiden!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...