Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Glemte lige at poste denne her: http://messenger.jonathankay.com/solve.aspx ...hvis nogle skulle have problemer med opdatering fra MSN 7.5 --> Windows Live Messenger - eller mere generelle problemer med Windows Messenger/MSN Messenger/Windows Live Messenger. Jonathan er et godt bud på manden der kan løse evt. problemer med disse IM-programmer. Desuden huserer han bl.a. på Usenet-grupperne hér: http://www.microsoft.com/communities/newsgroups/en-us/default.aspx?dg=microsoft.public.windows.live.messenger〈=en&cr=US og http://www.microsoft.com/windowsxp/expertzone/newsgroups/reader.mspx?dg=microsoft.public.windowsxp.messenger

Besvaret

Hmm hér henter man så skidtet i den danske version...(for konens skyld) og så virker det bare ikke efter installation... Starter prog. vælger account man vil logge på, og så snart man klikker på Login, *pling* så lukker programmet ned, uden nogen fejl meddelelse eller andet? Har sat min Firewall til at acceptere både in og outbound fra Messenger, hvor messengers fejlfindings system siger alt er OK, så siger status under indstillinger>Forbindelser, at der ikke er forbindelse til Messenger servicen... Weird!!! Alt er din skyld Gio!!!!:mad:

Besvaret
Hmm hér henter man så skidtet i den danske version...(for konens skyld) og så virker det bare ikke efter installation... Starter prog. vælger account man vil logge på, og så snart man klikker på Login, *pling* så lukker programmet ned, uden nogen fejl meddelelse eller andet? Har sat min Firewall til at acceptere både in og outbound fra Messenger, hvor messengers fejlfindings system siger alt er OK, så siger status under indstillinger>Forbindelser, at der ikke er forbindelse til Messenger servicen... Weird!!! Alt er din skyld Gio!!!!:mad:
Prøv eks.: "You could try completely removing your contact cache store. To do so, shut down Messenger, then clicking Start, then Run, type: %appdata%\Microsoft Right-click the MSN Messenger folder and choose Delete. Then restart Messenger and see if the problem has been corrected."
Besvaret
Vi har også problemer med den på den stationære computer. Der siger den at der ikke er afgang til nettet
Ta´ et kig på de to ovennævnte MS-grupper - der er masser af hjælp at hente.
Besvaret

Det blev til Oldscool løsningen... Afinstaller/Geninstaller... Havde også en gammel messenger version der lå et sted og rumsterede, og som sikkert havde noget at sige til problemet. Fejl -40 format c: ******* Blue Screen o' death

Guest Supermule
Besvaret

Genstart din router, så den kan få tildelt en ny ip adresse.... Så skulle det virke...

Vi har også problemer med den på den stationære computer. Der siger den at der ikke er afgang til nettet... Men ellers er der en masse fede features :th2:
Besvaret
Genstart din router' date=' så den kan få tildelt en ny ip adresse.... Så skulle det virke...[/quote'] Er gjort 5 gange. Har slettet og installeret, intet sker. Vender tilbage til en gammel version i morgen, gider ikke det skidt!
Guest Supermule
Besvaret

Det er IKKE din pc, jeg snakker om..... Men den boks i har koblet jeres pc'ere på.....

Er gjort 5 gange. Har slettet og installeret, intet sker. Vender tilbage til en gammel version i morgen, gider ikke det skidt!
Guest Supermule
Besvaret

Træk stikket ud af den og vent 5 min..... Jeg havde det samme problem og den hang lidt mht IP tildeling til den stationære....

I know ;) og det er den jeg har slukket og tændt hver gang....
Guest Supermule
Besvaret

klik på start->kør og skriv services.msc Tjek om du har Background Intelligent Transfer servicen kørende som værende startet.....

Besvaret
klik på start->kør og skriv services.msc Tjek om du har Background Intelligent Transfer servicen kørende som værende startet.....
Paaas nu liiige på.... "Overfører data mellem klienter og servere i baggrunden. Hvis BITS deaktiveres, vil programmer som f.eks. Windows Update ikke fungere korrekt" Denne er sat til "manuelt" efter SP2, og startes når WU kører, og skulle gerne stoppe bagefter. Denne må IKKE disables! (...og på dansk hedder den "Tjenesten Background Intelligent Transfer") :D
Besvaret
Paaas nu liiige på.... "Overfører data mellem klienter og servere i baggrunden. Hvis BITS deaktiveres, vil programmer som f.eks. Windows Update ikke fungere korrekt" Denne er sat til "manuelt" efter SP2, og startes når WU kører, og skulle gerne stoppe bagefter. Denne må IKKE disables! (...og på dansk hedder den "Tjenesten Background Intelligent Transfer") :D
Pyha, godt jeg ikke pillede ved det... Jeg har vha BS fået systemgendannet tilbage fra før jeg installerede Live Messenger, men den er desværre stadig gal og vil ikke køre messenger version7.5. Når jeg åbner programmet begynder den at installere, hvilket mislykkes, og jeg får derefter besked om at programpakken ikke kan åbnes og der er mulighed for at programmet ikke eksisterer... :confused: Det her er nu altså mere end hvad mine kvindegener og paragraf-snilde kan håndtere, så nu overgiver jeg det hele til Kim når han kommer hjem fra arbejde...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...