thn Skrevet June 23, 2006 Rapporter Skrevet June 23, 2006 Hej nogen der kan få det til at virke? Jeg har efterhånden installeret ALT fra den medfølgende cd men intet virker. Nå jeg slutter 608´eren til kommer der den "rigtige" USB lyd men ikke noget drev i stifinder. ifølge enhedshåndteringen er den installeret korrekt Z800i´eren siger en anden lyd som jeg ikke har hørt før men som lyder som en fejlmeddelse. Mvh Dennis
Gio Besvaret June 23, 2006 Rapporter Besvaret June 23, 2006 Prøv de opdaterede drivere fra SE´ hjemmeside. Det hjalp mig sidste gang, med min K750i´er.
thn Besvaret June 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2006 Det var jo lige hvad der skulle til for dem begge :-)) tak for hjælpen Nu kan der snart komme billeder af Hermes i husdyr tråden ;-) Mvh Dennis
Gio Besvaret June 23, 2006 Rapporter Besvaret June 23, 2006 Det var jo lige hvad der skulle til for dem begge :-)) tak for hjælpen Nu kan der snart komme billeder af Hermes i husdyr tråden ;-) Det var så lidt....og så ser jeg da frem til fotografisk fremvisning af Herre-missen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu