Basse Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 Så dyre er vi nu heller ikke.:) Ved ikke mht. autohaus men Prestige Auto er ganske fair med priserne. Jeg skal i hvert fald ikke klage. På trods af jeg betalte for at få hentet min bil mv. så sparede jeg stadig en god slat penge kontra en svensk såld. Taber self. modsvarende nok den sum ved salg - men den tid den sorg, er her og nu økonomien der tæller. Biler vil altid være en underskuds forretning, med mindre man snakker om specielle biler, som de fleste ikke har råd til anyway *G* Men importere Ford i Sverige ikke "amerikaner biler" ? - der er vel slagsgrundlag for sådan biler i et afgiftsfrit land.
Andreas- AutoPerformance Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 Jeg skriver ikke noget sådant herinde, hvis det var lyv, Peter. Helt præcist har jeg en aktuel kontaktperosn, som kan formidle hele mollevitten for mig. Jeg skal blot ringe ! Han er iøvrigt autoriseret Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Bentley og Rolls Royce forhandler, for blot at nævne nogle af de mærker, han sælger 510 stk af om året ! Det giver sig selv, at man ikke kommer uden om de grundlæggende regler vedr. udstyr, støj og lignende, men det er der råd for - kein problem... Peter har rätt ! Där är överhuvudtaget ingen skillnad på att importera en amerikansk bil från Tyskland. Samma problem kvarstår. Så länge inte bilen är helbilsgodkänd inom EU är det exakt samma krav som om bilen kom direkt från USA.
Andreas- AutoPerformance Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 Lige for at give jer lidt at lægge på prisen' date=' der skal betales moms og told på biler importeret uden for EU dvs i kan lægge ca. 29% oven i prisen, når bilen sp kommer hjem, skal radio og måske også lygter udskriftes da de ikke kan godkendes i EU, ikke E-mærkede, fragt til Sverige er også noget der koster en del, og når i så har fået jeres bil hjem er der ingen garanti på den da eu og us ikke har samme garanti ordninger. alt i alt er det ikke så ofte at det er en rigtig go deal at tage en bil hjem fra usa.. og som Peter også siger så er der en del mere sikkerhed i at få en bil hjem fra EU da den kan tjekkes på alle leder og kanter også fysisk.[/quote'] Det är 37,5% som skall läggas på bilens pris (och frakt) Bilens pris +10% tull, och sen härlig moms på allt... +25%
Guest Mogens Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Rolig nu Peter har rätt ! Där är överhuvudtaget ingen skillnad på att importera en amerikansk bil från Tyskland. Det är 37,5% som skall läggas på bilens pris (och frakt) Bilens pris +10% tull, och sen härlig moms på allt... +25% Så det man kan sige er, at man i det mindste tjener miomsforskellen. For at lukke sagen, som tilsyneladende er ändret til at väre en mindre kamp, vil jeg gerne ha' oplyst jeres pris på en ny Ford Mustang V8. Oplys model og pris - så vil jeg efterfölgende sammenligne med den tyske pris.
Andreas- AutoPerformance Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Så det man kan sige er, at man i det mindste tjener miomsforskellen. For at lukke sagen, som tilsyneladende er ändret til at väre en mindre kamp, vil jeg gerne ha' oplyst jeres pris på en ny Ford Mustang V8. Oplys model og pris - så vil jeg efterfölgende sammenligne med den tyske pris. Se på www.autoperformance.se där har vi 1st Shelby GT500, leveransklar om 14 dagar.
credde Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Nogen der mangler en Cabriolet??http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=78D22ABDAB9BF7&look=prestigeauto http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=1A742F0DEDD8A2&look=prestigeauto http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=0A5C02D6AD63A9&look=prestigeauto http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=66BDDDEE82A18F&look=prestigeauto http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=358D2D0F485B65&look=prestigeauto Ja tak :th2: - men det bliver da kun byttet lige over med Passaten - lækre biler...
Guest Mogens Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 He he... Se på www.autoperformance.se där har vi 1st Shelby GT500, leveransklar om 14 dagar. Jeg skal blot give 35.000 euro for en vanlig Mustang V8 ;)
Andreas- AutoPerformance Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Jeg skal blot give 35.000 euro for en vanlig Mustang V8 ;) En V6´a kan du köpa ännu billigare...
Guest Mogens Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 En vanlig Mustang V8 ? En V6´a kan du köpa ännu billigare... Prøv at svare på mit eksakte spørgsmål !
Admin Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Prøv at svare på mit eksakte spørgsmål ! Det var da ikke noget spørgsmål. Du kan da ikke sammenligne en Shelby med en "normal". Jeg har sammenlignet Tyskland med Sverige og jeg synes ikke der er voldsom forskel. Til gengæld for man dem smidt i nakken i USA.
Guest Mogens Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Om igen Steen Det var da ikke noget spørgsmål. Du kan da ikke sammenligne en Shelby med en "normal". Jeg har sammenlignet Tyskland med Sverige og jeg synes ikke der er voldsom forskel. Til gengæld for man dem smidt i nakken i USA. Prøv at læse min formulering igen. Jeg beder Andreas for sammenligningens skyld angive prisen for en vanlig Mustang V8, hvorefter jeg får at vide hvad en Shelby samt R6 koster !
Andreas- AutoPerformance Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Prøv at svare på mit eksakte spørgsmål ! En Ford Mustang V8 GT -07 (NY) kostar 385.000:- klar i Sverige (inklusive svensk moms,tull, ombyggnad, intyg, etc. dvs "på gatan pris")
Admin Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Prøv at læse min formulering igen. Jeg beder Andreas for sammenligningens skyld angive prisen for en vanlig Mustang V8, hvorefter jeg får at vide hvad en Shelby samt R6 koster ! Ok fair nok.
Admin Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 En Ford Mustang V8 GT -07 (NY) kostar 385.000:- klar i Sverige (inklusive svensk moms,tull, ombyggnad, intyg, etc. dvs "på gatan pris") Hvis man nu fandt en øse i Kamerika, kunne man så få jer til at skaffe den hjem, med hvad det indbærer ?
Guest Mogens Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 En Ford Mustang V8 GT -07 (NY) kostar 385.000:- klar i Sverige (inklusive svensk moms,tull, ombyggnad, intyg, etc. dvs "på gatan pris") Ja, det er jo unægtelig en del mere end de 35.000 euro, jeg nævnte... Nuvel - penge er ikke alt
Andreas- AutoPerformance Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Hvis man nu fandt en øse i Kamerika' date=' kunne man så få jer til at skaffe den hjem, med hvad det indbærer ?[/quote'] Självklart !
dkrath Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Ja, det er jo unægtelig en del mere end de 35.000 euro, jeg nævnte... Nuvel - penge er ikke alt Ja.. han skal jo lige have sine 40.000 kr. i honorar i lommen :th2:
Basse Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Ja.. han skal jo lige have sine 40.000 kr. i honorar i lommen :th2: Tja, hvis man vil nyde uden at yde - så må man jo betale sig fra det. Men 40.000 kr lyder godt nok lidt vildt.
Guest Mogens Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Alt ære og respekt... Tja, hvis man vil nyde uden at yde - så må man jo betale sig fra det. Men 40.000 kr lyder godt nok lidt vildt. Nu skal man jo tænke på, at der ligger et stykke arbejde i det, ligesom bilen skal hentes og garanti skal måske gives :) Nuvel, der er rimelig forskel på ydelsens pris og indhold mellem de 4 "importører" på dette forum - man kan ovenikøbet læse det på deres web ;)
Basse Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Nu skal man jo tænke på, at der ligger et stykke arbejde i det, ligesom bilen skal hentes og garanti skal måske gives :) Nuvel, der er rimelig forskel på ydelsens pris og indhold mellem de 4 "importører" på dette forum - man kan ovenikøbet læse det på deres web ;) Nemlig, så der er mulighed for en pris der passer til den risiko man selv er villig til at tage.
Malezar Besvaret June 15, 2007 Rapporter Besvaret June 15, 2007 Hvis man nu fandt en øse i Kamerika' date=' kunne man så få jer til at skaffe den hjem, med hvad det indbærer ?[/quote'] Hvad havde du i tankerne, Steen?
hsahirf Besvaret July 8, 2007 Rapporter Besvaret July 8, 2007 pas på ved import fra fjerne egne, der kan være andre overraskelser end selve bilen http://ekstrabladet.dk/112/article316641.ece
Mr. Kubik Besvaret January 24, 2008 Rapporter Besvaret January 24, 2008 Hej, er der nogen som har nogle gode links til websites i USA? Mvh Mr. Kubik
Guest Mogens Besvaret January 24, 2008 Rapporter Besvaret January 24, 2008 er der nogen som har nogle gode links til websites i USA? Corvette for sale - http://usedcorvettesforsale.com
Mr. Kubik Besvaret January 24, 2008 Rapporter Besvaret January 24, 2008 ha ha sjovt nok var det lige Z06 jeg ville kigge nærmere på
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu