Johan Skrevet July 6, 2006 Rapporter Skrevet July 6, 2006 Hej Alle, Jeg bliver lige nød til at dele min oplevelse jeg havde på vej på arbejde idag. Mig og kærsten er på vej på arbejde, da vi kommer ned på den anden side af sjællandsbroen(på vej mod Ishøj) gasser jeg op da det igen bliver 110 km/t. Jeg kan se at der ligger 2 biler og fletter frem og tilbage i mellem overhalingsbanen og det midterste spor så jeg bremser igen, der ligger så en sølvgrå Audi TT på svenske plader og blokere for at den skoda fabia der ligger bag ved ham kan overhale. Det skal så siges at de er bremset ned til 30 km/t i overhalingsbanen, jeg dytter et par gange men der sker ikke noget. Ham I Audi'en bliver ved med at trække ud imod skoda'en hver gang han prøver at overhale audi'en så skoda'en bliver nød til at hugge bremsen I. Jeg kan se at ham i skoda'en smider et par håndtegn efter badehatten I audi'en. Jeg er selvfølgelig ved at være lidt træt af dette og beslutter mig for at overhale inden om, og ja jeg ved godt at det må man ikke, men det er bedre end at ligge med 30 km/t I overhaleingsbanen. I det jeg smider den I 2 gear og giver gas, gasser Audi'en også op og kommer op I fart. Han ligger nu i det miderste spor og jeg tænker fint nok jeg overhaler ham, i det jeg er oppe på siden af han trækker den sp...../&&/"!#//&?==)"(!?=()=`?("=/(?)!"()/)(=/=!"=# ud i mod mig så jeg må smide halvdelen af bilen ud i græsrabatten og give bilen gas for at komme væk fra ham(Længe leve Quattro).......... jeg kunne jo have sagt mig selv at en mand som har en nummerplade der hedder TYR505 ikke kan tåle at der er nogen der overhaler ham..........men stadig hvad er det for en 3 klasse mentalitet................. Jeg kan ikke andet end håbe at han har fået nogle grimme stensslag fra den alt det der blev smidt op da jeg kørte forbi ham........Så hvis der var nogen der så en 200 meter støvsky på motorvejen idag så var det mig.
Homer Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Jeg synes da bare at du skal køre forbi Disponentgatan 29, 3. i Malmö på vejen hjem og give Marc Bjerregaard Rasmussen en skideballe - og hvis han ikke er hjemme, men hans TT'er holder udenfor kan du jo smide en hilsen i forruden...
Johan Besvaret July 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 6, 2006 Jeg synes da bare at du skal køre forbi Disponentgatan 29' date=' 3. i Malmö på vejen hjem og give Marc Bjerregaard Rasmussen en skideballe - og hvis han ikke er hjemme, men hans TT'er holder udenfor kan du jo smide en hilsen i forruden... [/quote'] Det lyder meget dansk............men det kunne jeg vel have sagt mig selv, en audi TT på svenskeplader. Men jeg må lige se om jeg ikke skal forbi der en dag:th2:
BS Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Hold da helt op en klaphat! Troede da sådan set man skulle være 18 for at få kørekort?
aj Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Jeg synes da bare at du skal køre forbi Disponentgatan 29' date=' 3. i Malmö på vejen hjem og give Marc Bjerregaard Rasmussen en skideballe - og hvis han ikke er hjemme, men hans TT'er holder udenfor kan du jo smide en hilsen i forruden... [/quote'] Længe leve 71456 : ) Ufatteligt at folk tør køre sådan når det er muligt for enhver at finde ud af hvem de er og hvor de bor.
Guest Trine Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Længe leve 71456 : ) Ufatteligt at folk tør køre sådan når det er muligt for enhver at finde ud af hvem de er og hvor de bor. Marc ved det sandsynligvis ikke.... måske ved han det snart:)
Gio Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Jeg synes da bare at du skal køre forbi Disponentgatan 29' date=' 3. i Malmö på vejen hjem og give Marc Bjerregaard Rasmussen en skideballe - og hvis han ikke er hjemme, men hans TT'er holder udenfor kan du jo smide en hilsen i forruden... [/quote']Flot kørt, Marc!! Udover dét, så havde jeg en tilsvarende scary oplevelse idag på Hareskovvejen...jeg tror sgu´ det er varmen der gør folk bims.
Homer Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Marc ved det sandsynligvis ikke.... måske ved han det snart:) Ja, de svenske kuponnyheder kan gøre underværker....
MRoderick Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 En måske lidt mere harmløs "hævn" ville vel være at tilmelde ham til en masse aviser? Der er også masser af magasiner man kan abonnere på :) At lægge en hilsen i form af en brosten gennem forruden, er nok lige i overkanten efter min mening. Alternativt, kan man jo også holde ind til siden, gribe mobilen, og fortælle polisen at der kører en PSYKO på motorvejen, der prøver at køre andre af vejen? Lidt overdrivelse fremmer vel forståelsen her? Ikke at jeg ikke sagtens selv kan forstå hvor gal i skralden man kan blive, når man møder sådanne NARHATTE i trafikken ... Men selvtægt og hævn er måske ikke just vejen frem. Jeg plejer så bare at nøjes med at give dem et par grimme ord med på vejen, og så ellers beskrive idioten på online forums og den slags :P
Johan Besvaret July 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 6, 2006 En måske lidt mere harmløs "hævn" ville vel være at tilmelde ham til en masse aviser? Der er også masser af magasiner man kan abonnere på :) At lægge en hilsen i form af en brosten gennem forruden, er nok lige i overkanten efter min mening. Alternativt, kan man jo også holde ind til siden, gribe mobilen, og fortælle polisen at der kører en PSYKO på motorvejen, der prøver at køre andre af vejen? Lidt overdrivelse fremmer vel forståelsen her? Ikke at jeg ikke sagtens selv kan forstå hvor gal i skralden man kan blive, når man møder sådanne NARHATTE i trafikken ... Men selvtægt og hævn er måske ikke just vejen frem. Jeg plejer så bare at nøjes med at give dem et par grimme ord med på vejen, og så ellers beskrive idioten på online forums og den slags :P Helt enig, jeg havde dog heller ikke tænkt mig at gribe til noget hvor at man skulle pille lidt ved hans bil. Men man kunne vel altid lægge et lille stykke papir med at man skal passe på når man køre som en badehat på motorvejen da alle kan finde frem til hvem det er. Hvis ikke andet kunne det måske motivere ham til at tænke lidt over det næste gang før at han prøver at slå folk ihjel på motorvejen. Han er måske ikke så heldig næste gang, det kunne jo være at det er en eller anden rocker på steoider han laver det nummer med........
MRoderick Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Men man kunne vel altid lægge et lille stykke papir med at man skal passe på når man køre som en badehat på motorvejen da alle kan finde frem til hvem det er. Hvis ikke andet kunne det måske motivere ham til at tænke lidt over det næste gang før at han prøver at slå folk ihjel på motorvejen. Det lyder da som en rigtigt god ide!!! Skal jeg tage med og tage billeder, så alle herinde kan få sig en på grineren? ;)
Gio Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Det lyder da som en rigtigt god ide!!! Skal jeg tage med og tage billeder' date=' så alle herinde kan få sig en på grineren? ;)[/quote']Dét glæder jeg mig til at se...og jeg vil vædde med der også er andre herinde der vil vente spændt :th2:
Lynge Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Helt enig' date=' jeg havde dog heller ikke tænkt mig at gribe til noget hvor at man skulle pille lidt ved hans bil. Men man kunne vel altid lægge et lille stykke papir med at man skal passe på når man køre som en badehat på motorvejen da alle kan finde frem til hvem det er. Hvis ikke andet kunne det måske motivere ham til at tænke lidt over det næste gang før at han prøver at slå folk ihjel på motorvejen. Han er måske ikke så heldig næste gang, det kunne jo være at det er en eller anden rocker på steoider han laver det nummer med........[/quote'] Det værste ved sådan en badehat, som du så smukt udtrykkerdet:th2:, er jo at han sikkert syntes at det er alle andres skyld og det er jer(dig og Skodaen) der kører som idioter. Det er jo det typiske, hvis en eller anden spade blæsser ud lige foran en så man skal op og stå på bremsen, så dytter man og blinker med lygterne, og guddødme om ikke tomrummet så giver en fingeren???? Nå ja undskyld jeg kørte på vejen lige der hvor du ville køre og beklager meget at jeg katastrofe bremsede for ikke at ramme dig, men natuligvis det er jo min skyld:rolleye: Jeg håber sku at denne Mark læser med herinde også har meget røde øre....man kan jo håbe;)
Gio Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Udover dét' date=' så havde jeg en tilsvarende scary oplevelse idag på Hareskovvejen...jeg tror sgu´ det er varmen der gør folk bims.[/quote']Nå...min oplevelse her til morgen: På vej til Allerød - er lige kommet af M3, og op på motorvejsstrækningen ved Hareskoven, og futter derudaf. Går igang med at overhale to biler - og imens kommer en Honda farende op i røven på mig. Jeg holder hastigheden, ca 130 ved overhalingen, kommer forbi de to biler (ikke meget plads imellem dem og den næste), og inden jeg når at trække ind, så kommer Honda´en farende indenom, forbi mig, og ind foran mig, og bremser hårdt, da der ligger en bil foran, også igang med at overhale! Jeg må op og stå på bremserne, og giver ham derefter Det Universelle Tegn...og det afstedkommer så en endnu hårdere opbremsning fra Honda´en, som gør at jeg bliver mindet om at min ABS fungerer!! Hvad hel**** foregår der i hovedet på folk!!??
Guest Supermule Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Du kører jo som en vild!!!! Det virker som det rene vilde vesten når du færdes i trafikkenn????? ;) :D Nå...min oplevelse her til morgen: På vej til Allerød - er lige kommet af M3, og op på motorvejsstrækningen ved Hareskoven, og futter derudaf. Går igang med at overhale to biler - og imens kommer en Honda farende op i røven på mig. Jeg holder hastigheden, ca 130 ved overhalingen, kommer forbi de to biler (ikke meget plads imellem dem og den næste), og inden jeg når at trække ind, så kommer Honda´en farende indenom, forbi mig, og ind foran mig, og bremser hårdt, da der ligger en bil foran, også igang med at overhale! Jeg må op og stå på bremserne, og giver ham derefter Det Universelle Tegn...og det afstedkommer så en endnu hårdere opbremsning fra Honda´en, som gør at jeg bliver mindet om at min ABS fungerer!! Hvad hel**** foregår der i hovedet på folk!!??
Lynge Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Du kører jo som en vild!!!! Det virker som det rene vilde vesten når du færdes i trafikkenn????? ;) :D Så skulle du se ham med en foldbold:tongue2:
Johan Besvaret July 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 6, 2006 Man kunne vel......................
MRoderick Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Man kunne vel...................... Det var absolut også en mulighed, men jeg syntes nu bedre om ideen med bare at lægge en seddel i forruden, hvor man forklarer situationen ... dermed ikke sagt at 10.000 post-it's på min kammerats bil ikke ville være sjovt ;)
Gio Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Så skulle du se ham med en foldboldHvad er det for én?? ;)
MC Manden Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 dermed ikke sagt at 10.000 post-it's på min kammerats bil ikke ville være sjovt ;) Siger du at du kender Marc ???
alex Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Det lyder da som en rigtigt god ide!!! Skal jeg tage med og tage billeder' date=' så alle herinde kan få sig en på grineren? ;)[/quote'] Hvad med et "ÖVNINGSKÖR" skilt og en gang sekundlim ;o) Mvh Alex
Guest Supermule Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK det kunne være sjovt.............:D Hvad med et "ÖVNINGSKÖR" skilt og en gang sekundlim ;o) Mvh Alex
Maria Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Saa har vi vaeret en lille tur i malmoe, men vi fandt ikke den rigtige Audi TT, saa nu modtager han et lille brev med posten en af dagene!!!!!
Homer Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Saa har vi vaeret en lille tur i malmoe' date=' men vi fandt ikke den rigtige Audi TT, saa nu modtager han et lille brev med posten en af dagene!!!!![/quote'] ...og en helvedes masse gode tilbud fra Kuponnyhederne... :D
Maria Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 :) Nogen der ved hvilket postnummer der skal bruges til denne adresse?????
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu