emre Skrevet July 10, 2006 Rapporter Skrevet July 10, 2006 hvis ens kone har fået opholdstilladelse i sverige men går til tandlæge i dk kan man så få penge tilbage i sverige på en måde`?er der nogen regler?
Thomas Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 hvis ens kone har fået opholdstilladelse i sverige men går til tandlæge i dk kan man så få penge tilbage i sverige på en måde`?er der nogen regler? Ja der er masser af regler, men det er sku da det dummeste jeg har hørt, hvorfor gå til tandlæge i dk, når det er billigere i sverige. Og jeg gætter på hun ikke arbejder i dk. Så hun kan ikke få noget hjælp derfra!
emre Besvaret July 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2006 hvem er den billigste tandlæge i malmø?det handler om opfyldninger af huller og rodbehandling
Guest Trine Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 hvem er den billigste tandlæge i malmø?det handler om opfyldninger af huller og rodbehandling Ham Bengt nede i centrum er ok billig..kan íkke lige huske efternavnet...
emre Besvaret July 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2006 Ham Bengt nede i centrum er ok billig..kan íkke lige huske efternavnet... Hvad er adressen til ham tandlægen?Har du tlf nr til ham?
MC Manden Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Hvad er adressen til ham tandlægen?Har du tlf nr til ham? HAHAHAHAHA..... STOR humor !!! :laugh: (tror desværre ikke Emre selv kan se det)
Gio Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Han er hemmelig...man skal selv gætte sig til ham og hvad han kan ;)
MC Manden Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Han er hemmelig...man skal selv gætte sig til ham og hvad han kan ;) Ja, kun for indviede.. Jeg vil gætte på 90% af os herinde bruger ham. Kanon billig og super god.
Gio Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Ja' date=' kun for indviede.. Jeg vil gætte på 90% af os herinde bruger ham. Kanon billig og super god.[/quote']Præcis! Især Bengt´s assistent Sylvia. Hun er sgu´ den primære årsag til at jeg kommer der - er du gaaaal nogle...fyldninger :p
Guest Trine Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Hvad er adressen til ham tandlægen?Har du tlf nr til ham? Emre, hold nu op med at være så dum. Du brænder fingrene før eller siden... vågn nu op for fanden..
larscph Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Trående herinde er altså ret underholdende for tiden... :D Hvis det bare skal være BILLIGST så er der da ikke noget en knibtang ikke kan fikse...
Miriam Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Trående herinde er altså ret underholdende for tiden... :D Ja, specielt dem hvor emre optræder :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu