Guest jxhab Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Så sparede han lige en masse penge i sprinklervæske der....:D hehe ja jeg er jo super betænktsom jo!
Guest Supermule Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Ja..... Betænksomme bilister er en mangelvare nu om dage.... :D hehe ja jeg er jo super betænktsom jo!
Guest jxhab Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Ja..... Betænksomme bilister er en mangelvare nu om dage.... :D Nemlig og hvis der er nogen der mangler sprinklervæske, så skal de bare befinde sig på broen om en 20-30 minutters tid =)
Futz Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Trafiksituationen visualiseret: Håndværker: Lastbil: Taxa: KOLLEKTIV trafik:
Futz Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 København K (Pisserenden eller lign.) Nørrebro: Hellerup: Sjöbo:
Guest jxhab Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Trafiksituationen visualiseret: Top Klasse!!!!!!
spinner Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Uff. At lægge sig ud med hr. Primdal. Så skal man sq være sikker i sin sag :D
Simon Irgens Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Hmmmmm... over de seneste par måneder synes jeg at opleve mere og mere at blive presset voldsomt af bagvedliggende, og meget meget ofte er det folk i Touareg, Cayenne, M og hvad de ellers hedder. Er der andre der oplever dette? Næsten hver morgen har jeg en eller anden båtnakke liggende 3m fra mig, mens jeg overhaler (og kører 130 på 110 strækning over Amager), og tror sgu at det er de store SUV´er 3 ud af 4 gange. Spørgsmålet er så: Er det trafikaggressive mennesker der køber SUV´er eller er det fornemmelsen af sikkerhed i kolosserne der gør at folk er total ligeglade med bremselængde? Generelt fatter folk ikke at overholde denne, men synes det bliver mere og mere grotesk. Det er nået til at jeg virkelig overvejer en overhaling hvis der er en SUV noget sted bag mig på motorvejen... Jeg kører absolut ikke som en engel, ofte noget hurtigt, men synes godt nok det bliver værre og værre med folk der slet ikke fatter vigtigheden af ex bremselængde... Noget som også politiet ser mere og mere, jf ham den civile trafikbetjent i nyhederne igår... Er det bare mig der føler mig forfulgt? Jeg ved godt at ikke alle folk i SUV kører som sindssyge, men andelen er forfærdelig stor blandt dem. Hvad siger i andre, og måske specielt jer der har SUV (Miriam, Supermule...). Får man en fornemmelse af overlegenhed/sikkerhed der kunne få nogen til at køre så uansvarligt? Som sagt så er det ikke for at være efter nogen, for oftest sker det på Amager og har ikke lagt mærke til at det specielt skulle være biler på SE-plader... Hmm så dette enme den anden dag og har prøvet et par dage og se mig om i trafikken for at se om jeg kunne få samme opfattelse af SUV-folkene som der skrives om her. Jeg opdagede derimod ikke noget så glemte alt om det......MEN så her til morgen da jeg kørte blandt den sparsomme trafik der var på sjællandsbroen røg jeg bag en gammel VW fra krigenstid der kørte en smule for langsomt til jeg kunne holde mig bag. Jeg kigger mig om i de mange spejle og da banen er fri kører jeg ud og kommer op omkring en 105-110 stykker, MEN så ud af det blå med meget høj fart kommer der en SUV. Jeg ser hurtigt at der er en RAV4 der kommer flyvende. Jeg ville da gerne flytte mig men trods omstændigherne at jeg allerede kører forstærkt og har en bil på min højre side kan jeg ikke flytte mig fra den morgentravlt bils åsyn. Han lægger sig så tæt bag mig at jeg nægter at tro at der kan være mere en 15 - 20 cm mellem os. Nå jeg kommer forbi den gamle VW og lægger mig ind. - Tænker kort tilbage på dette enme og slår det ud af hovedet, for nu trækker der en lastbil ud og overhaler en anden lastbil lidt længere fremme. Jeg gør samme som før, kigger rigeligt i mine spejle og da der er ikke nogen jeg kan genere giver jeg roligt lidt gas og lægger mig ud. Jeg når så ikke længere end lige med snuden ud fra lastbilens førehus da jeg får kraftigt lys direkte i hovedet, sendt fra mit spej som får det igennem min bagrude som nærmest bliver topederet af en Nissan Xtrail..... Hvad sker der??? To gange på en stærkning af godt 500-700m, ufatteligt!!!!
Simon Irgens Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Hmm så dette enme den anden dag og har prøvet et par dage og se mig om i trafikken for at se om jeg kunne få samme opfattelse af SUV-folkene som der skrives om her. Jeg opdagede derimod ikke noget så glemte alt om det......MEN så her til morgen da jeg kørte blandt den sparsomme trafik der var på sjællandsbroen røg jeg bag en gammel VW fra krigenstid der kørte en smule for langsomt til jeg kunne holde mig bag. Jeg kigger mig om i de mange spejle og da banen er fri kører jeg ud og kommer op omkring en 105-110 stykker, MEN så ud af det blå med meget høj fart kommer der en SUV. Jeg ser hurtigt at der er en RAV4 der kommer flyvende. Jeg ville da gerne flytte mig men trods omstændigherne at jeg allerede kører forstærkt og har en bil på min højre side kan jeg ikke flytte mig fra den morgentravlt bils åsyn. Han lægger sig så tæt bag mig at jeg nægter at tro at der kan være mere en 15 - 20 cm mellem os. Nå jeg kommer forbi den gamle VW og lægger mig ind. - Tænker kort tilbage på dette enme og slår det ud af hovedet, for nu trækker der en lastbil ud og overhaler en anden lastbil lidt længere fremme. Jeg gør samme som før, kigger rigeligt i mine spejle og da der er ikke nogen jeg kan genere giver jeg roligt lidt gas og lægger mig ud. Jeg når så ikke længere end lige med snuden ud fra lastbilens førehus da jeg får kraftigt lys direkte i hovedet, sendt fra mit spej som får det igennem min bagrude som nærmest bliver topederet af en Nissan Xtrail..... Hvad sker der??? To gange på en stærkning af godt 500-700m, ufatteligt!!!! Ingen af bilerne var svenske
Gio Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Á propops.... Vanvittig kørsel på tysk motorvej 14-07-06: 08:06 | af: doli Dansk mand bag vanvittig bilkørsel på motorvejen i det nordlige Tyskland. Med op til 200 km/t prøvede en dansk bilist at presse de forankørende til at trække til siden, så han kunne komme forbi. Fartgrænsen på strækningen er 120 km/t. Indhentede han forankørende, der formastede sig til at køre efter forholdene i "hans" vejbane, lagde han sin Audi A8 lige op ad bagenden på medtrafikanten. Den risikofyldte kørsel har nu kostet bilisten en bøde på 26.000 kroner. Den 46-årige dansker bor til daglig i London. Han fik lov at fortsætte efter at have betalt bøden. (Kilde: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4497561.html)
Guest Supermule Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 En A8'er er da ikke en SUV?????? ;) :D
Gio Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 En A8'er er da ikke en SUV?????? ;) :DSM...keder du dig??
Kim H Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 En A8'er er da ikke en SUV?????? ;) :D Næææhh - men måske er det ikke det at bilen er stor i højden, men snarere at den bare er stor og dyr. Jeg mener, når man nu har betalt en mindre formue for en bil, så har man vel også købt retten til at fyre den af - og hvis der kommer en mindre og billig i vejen, så må den flytte sig - eller allerhelst opløses i luften:rolleyes: .
Morten K Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 For et par uger siden var der sgu også en svensk idiot i en SUV der bankede op i en dame der kørte bag mig som så bankede op i mig. Han kunne heller ikke finde ud af at holde en vis afstand eller også kiggede han mere på sin topdollar PDA end vejbanen.
Anka Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Bøsser og kvinder kører pænt og forsigtigt ! næh ser man en SUV styrte afsted med 10.000 km/t, er det oftest en håndværksmester, der skal nå en aftale med en kunde for 2 år siden og derfor forsøger at køre hurtigere end lyset, så tiden går baglæns. Opmærksomhedssfære: Enorm Men kun overfor politibiler og skjulte fartkontroller. Reaktionstid: Lav Den typiske håndværker har været oppe siden klokken fire om morgenen, efter at have drukket fyraftensbajere til klokken to. Så hvis han skal reagere på fare, kræver det at faren er venlig nok til at vække ham først. Så pas på : Fars dreng med en jurudisk embedseksamen i baglommen, har åbenbart ikke travlt, når han har tid til at udtale sig nedladende om andre faggrupper..... Hilsen en åbenbart atypisk håndværker.
Futz Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Fars dreng med en jurudisk embedseksamen i baglommen, har åbenbart ikke travlt, når han har tid til at udtale sig nedladende om andre faggrupper..... Hilsen en åbenbart atypisk håndværker. Så så.... Prrrr !! Det var ment som en joke og bestemt ikke hatespeech mod dig eller andre håndværkere. Hvis du læser videre i tråden vil du se at det også går ud over mange andre fag/steder. Ved min egen baggrund så er det rigtig at jeg som jurist har chauffør til at tage bøderne når vi kører for stærkt, dog selvfølgelig kun hvis det er de originale optagelser der sendes ind med anmeldelsen og anmelder ellers vil vidne. God weekend Futz
Anka Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Ok Futz godt ord igen, har læst tråden igennem og kan godt se dine kommentarer er ment med et glimt i øjet - er bare træt af, altid at blive sat i bås, men hvem er forøvrigt ikke det.... Så god weekend til dig(og chauffør;) )herfra også. Hilsen en håndværker, som kogte over i sommervarmen.;)
BS Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Ok Futz godt ord igen' date=' har læst tråden igennem og kan godt se dine kommentarer er ment med et glimt i øjet - er bare træt af, altid at blive sat i bås, men hvem er forøvrigt ikke det....[/quote'] Men du er garanteret ikke træt af den håndværker bås når emnet falder på at håndværker sex er ih oh åh så godt..eller noget i den stil :laugh:
Anka Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Men du er garanteret ikke træt af den håndværker bås når emnet falder på at håndværker sex er ih oh åh så godt..eller noget i den stil :laugh: Nahh det tar' jeg nu meget stille og roligt, har nu heller ikke oplevet neurotiske forstadsfruer falde på knæ, når de åbner døren for mig, men det kan jo være det sker en dag, hvem ved......;)
Guest Supermule Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Kan du ikke prøve at abstrahere fra det emne BS???? Eller skal vi til at kalde dig moskuslover????????????? :D Men du er garanteret ikke træt af den håndværker bås når emnet falder på at håndværker sex er ih oh åh så godt..eller noget i den stil :laugh:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu