Hannibal Skrevet July 12, 2006 Rapporter Skrevet July 12, 2006 Efter salg af bolig i Danmark og overførsel af overskud fra salg af bolig til nyt lån i Sverige efterlyser jeg den mest rentable måde at overføre pengene til den bedste kurs. Er det via bank, exchange...eller?
mrode Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Efter salg af bolig i Danmark og overførsel af overskud fra salg af bolig til nyt lån i Sverige efterlyser jeg den mest rentable måde at overføre pengene til den bedste kurs. Er det via bank' date=' exchange...eller?[/quote'] Prøv at led efter en tråd hvor Bananas netop gennemgår dette ret minutiøst.
Martin R Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Og så skulle indlæget vel næsten under banker og økonomi ;)
bananas Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Og så skulle indlæget vel næsten under banker og økonomi ;) Det giver jeg ret i Som en velkomsthilsen til Hannibal, der er helt ny, kommer her et link til min gamle tråd. http://www.debat.sunddebat.com/showthread.php?t=4396 I forventning om at Hannibal herefter vil bruge søgefunktionen ;-) Jeg kan tilføje at det med Nordnet virker - omend det tager noget tid at få op og stå - ca. besparelse er 1250 til 1500 kr. pr million der skal overføres.
BS Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Jeg kan tilføje at det med Nordnet virker - omend det tager noget tid at få op og stå - ca. besparelse er 1250 til 1500 kr. pr million der skal overføres. Så er det bare jeg tænker at med mindre man skal overføre rigtig mange millioner er det da ikke ret mange penge at spare eller er det bare mig?
Gio Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Og så skulle indlæget vel næsten under banker og økonomi ;)Flytte-flytte-done!
bananas Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Så er det bare jeg tænker at med mindre man skal overføre rigtig mange millioner er det da ikke ret mange penge at spare eller er det bare mig? Jo det har du sådan set ret i. Men en friværdi, som stammer fra fast ejendom i Københavnsområdet løber tit op i millioner for tiden. Det kommer an på om man synes at det er i orden at ens normale bankmand skal have nogen tusinde kroner for en 10-15 minutters arbejde, eller om man hellere vil spare dem væk ved et par timers papirarbejde til sig selv. Det er nok mere princippet end de faktiske beløb der tæller her.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu