Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

damn, jeg er ved at være godt og grundigt træt af de øresundstog! nu er det snart mere reglen end undtagelsen at man er tvunget til at stå op, både morgen og aften for at komme frem!!, er der nogen af jer som tror på at det nogensinde blir bedre?, jeg mener de bygger og bygger i malmø, flere danskere flytter herover, og kan kun se at der blir mere og mere trængsel i de allerede overfyldte tog!. skal man virkelig ud og investere i en bil?,og betale min, 2500kr extra hver måned ( ca 4000dkr) jeg har 80 km i alt hver dag, og regnet mig frem til at den billigste bil incl benzin og alt, ville koste mig ca 4000kr, altså næsten 3000kr, extra udover togkortes pris!!, øv, men da snart nødvendigt kan jeg godt se,for det andet her, er da til at blive sindssyg af i længden, ahh , det hjalp at få luft.......fortsat god dag til alle:)

Besvaret
damn, jeg er ved at være godt og grundigt træt af de øresundstog! nu er det snart mere reglen end undtagelsen at man er tvunget til at stå op, både morgen og aften for at komme frem!!, er der nogen af jer som tror på at det nogensinde blir bedre?, jeg mener de bygger og bygger i malmø, flere danskere flytter herover, og kan kun se at der blir mere og mere trængsel i de allerede overfyldte tog!. skal man virkelig ud og investere i en bil?,og betale min, 2500kr extra hver måned ( ca 4000dkr) jeg har 80 km i alt hver dag, og regnet mig frem til at den billigste bil incl benzin og alt, ville koste mig ca 4000kr, altså næsten 3000kr, extra udover togkortes pris!!, øv, men da snart nødvendigt kan jeg godt se,for det andet her, er da til at blive sindssyg af i længden, ahh , det hjalp at få luft.......fortsat god dag til alle:)
Kan fint følge dig, men jeg tror at vejen frem er at stå sammen, benytte de muligheder der er som pendler og evt. bruge det skema vi herinde har lavet til lejligheden. Se evt denne tråd: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5011 Det er vigtigt at der komme forkus på de problemer der er i forbindelse med togdriften, da rigtig mange mennesker er afhængige af det... Personligt tror jeg at det kan blive bedre, måske naiv, måske jyde, men jeg tror nu alligevel på det...
Besvaret

Hvis det blir bedre blir det ikke i de næste par år... Togene kommer til at fejle oftere og ja, signalanlægget har jo ikke just virket upåklageligt ;) Men at sørge for at der er personale til at køre toget er vel det nemmeste man kan starte med hehe

Besvaret

DSB ønsker ikke, at deres kunder skal opleve forsinkelser i det omfang, det er sket hidtil. Derfor har de valgt at skære ned på antallet af togafgange. Normalt kører der 13 forsinkede tog i døgnet hver vej mellem Kbh. og Malmö. I den kommende tid vil der kun køre 3 forsinkede tog i døgnet. Med andre ord 10 færre forsinkede tog i døgnet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...