Simon Irgens Skrevet July 17, 2006 Rapporter Skrevet July 17, 2006 http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&content=16866 :lol:
Walle Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Hmm, ja det er så som man tager det... Normalt har jeg humor, men jeg kan ikke helt se det sjove, at man klipper Karate Kid ind i en episode med en af verdens bedste fodboldspillere, der laver en total latterlig handling i en VM finale.. Det kan godt være det bare er mig...
BS Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Det kan godt være det bare er mig... Ja det er nok bare dig :laugh:
Persson Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Ja det er nok bare dig :laugh: Nej, jeg vil nu give ham ret ... Hvor var Barney den lilla dinosaur .. klart en mangel
BS Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Hvem giver du ret? Walle for så kan jeg forsikre dig om at det IKKE er en han...I know for sure :th2:
Stokholm Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 holland ;) http://www.2xfun.de/view.php?file=3827#item
Persson Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Hvem giver du ret? Walle for så kan jeg forsikre dig om at det IKKE er en han...I know for sure :th2: Mest mig selv men øhmnn .. det er jo menneskeligt at fejle, guddommeligt at tilgive og ganske tåbeligt at betale fuldpris for en forsinket pizza.. og jeg vil så undlade at spørge yderligere ind til hvad dine beviser er, og hvad den overdimensionerede tommeltot har med det at gøre :th2:
BS Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Mest mig selv men øhmnn .. det er jo menneskeligt at fejle, guddommeligt at tilgive og ganske tåbeligt at betale fuldpris for en forsinket pizza.. og jeg vil så undlade at spørge yderligere ind til hvad dine beviser er, og hvad den overdimensionerede tommeltot har med det at gøre :th2: Hmm det er min kæreste så jeg burde vide det. Selvfølgelig har jeg været på Is øen i snart 2 mdr siden sidst jeg var hjemme så der kan jo være sket noget siden der har ændret på det:scared:
Persson Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Hmm det er min kæreste så jeg burde vide det. Selvfølgelig har jeg været på Is øen i snart 2 mdr siden sidst jeg var hjemme så der kan jo være sket noget siden der har ændret på det:scared: En eller anden skrab mig ned fra væggen, jeg føler mig som insektet i MIB intro'en ... Ja, hvor er det egentligt tarveligt - det er altid kæresten på Grønland der får det sidst at vide ... Det er utroligt hvad diabolske hæmorider og andre tour-de-france kosttilskud produkter kan gøre selv i små mængder
BS Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Ja men om 21 dage havde jeg alligevel fundet ud af det...SUPRISE:scared:
Persson Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Og nu har jeg ødelagt overraskelsen .. Kan du ikke spille en lille smule overrasket, når du bliver væltet over ende af hele TV2's station A38 kammerahold + falleret TV-stjerne der trænger til et begynder job efter den seneste narkodom samt en stor rocker der hårdnakket påstår at han/hun/den/det altså er din kæreste (og tilsyneladende ved en del foruroligende ting om dig) .. Bare sån't lidt overrasket ?!
BS Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Jo bare lidt:th2: men det koster fadbamser på lille torg :D
Persson Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Jo bare lidt:th2: men det koster fadbamser på lille torg :D top, der er sq ingen der tager skade af lidt gyldent slavehandel med små nuttede fadbamser
Simon Irgens Besvaret July 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 18, 2006 Hmm, ja det er så som man tager det... Normalt har jeg humor, men jeg kan ikke helt se det sjove, at man klipper Karate Kid ind i en episode med en af verdens bedste fodboldspillere, der laver en total latterlig handling i en VM finale.. Det kan godt være det bare er mig... Men fordi manden opførte sig så usportsligt og som en gigantisk klovn(hvilket de sikkert begge været) bør der netop laves så meget som muligt der kan få folk til at huske hvilken skandale det var. Men stadig sørgeligt at en festdag skulle ødelægges pga det
Xenius Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 holland ;) http://www.2xfun.de/view.php?file=3827#item Heh heh heh heh... måske man skulle købe sig en scooter :D Klippet med Karate Kid er forresten for grineren :D
Walle Besvaret July 18, 2006 Rapporter Besvaret July 18, 2006 Mest mig selv men øhmnn .. det er jo menneskeligt at fejle, guddommeligt at tilgive og ganske tåbeligt at betale fuldpris for en forsinket pizza.. og jeg vil så undlade at spørge yderligere ind til hvad dine beviser er, og hvad den overdimensionerede tommeltot har med det at gøre :th2: Det er menneskeligt at fejle. Og du er tilgivet.. Jeg er en kvinde (Kig på mine former, jeg kan ikke løbe fra det) Så BS ved udemærket hvad han taler om.. Og om der er en overraskelse om 21 dage når BS kommer hjem.. Tja.. Det finder han ud af.. ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu