Jakob F Skrevet July 19, 2006 Rapporter Skrevet July 19, 2006 Hej. Har i andre brobizz pendlere også fået en regning for juli måned på DKK 0,- (Nul kroner...)? Er det sommergratiale - en måneds gratis trafik fordi pendlere også har ferie en gang i mellem? Det synes jeg da jeg må ha' overset i aftalen.... Det skal absolut ikke opfattes som en klage, men inden jeg bruger pengene på iskager var det da interessant at vide om der kommer en efteropkrævning. Har i oplevet det samme?
larscph Besvaret July 19, 2006 Rapporter Besvaret July 19, 2006 HAHA.. Det er med garanti en fejl.. Jeg har ikke set min regning endnu - men for et par måneder siden fik jeg også en 0-regning og afventer stadig at de fremsender mig en korrekt.
Jakob F Besvaret July 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 19, 2006 Penge retur.. Jeg kan da lige komme med en positiv historie om brofolkene...! Da jeg i pr. 1. november '05 sagde mit gamle job op og derfor skulle gå hjemme en lille måned, bad jeg efter perioden om at få refunderet penge for den store bizz så jeg kun behøvede at betale for en lille bizz.. De sagde de ville prøve at køre den gennem deres klagesystem, men jeg skulle ikke regne med noget da hans chef havde sagt nej... Et par måneder efter koom der saftsusemig DKK 1400,- retur... Det oplever man ikke hver dag...
Kram78 Besvaret July 19, 2006 Rapporter Besvaret July 19, 2006 220 kr tilbage 42 gange.. mums Gode historie... Her er en.... For ikke så længe siden logger jeg ind på min konto og ser at jeg har modtaget nogle penge tilbage fra øresundsbroen. Det drejer sig om 220 kr. Det der dog virker underligt er at de har lagt dette beløb ind på min konto 42 gange. Nogen der har en forklaring på dette? Det som sagt lige sket, så regner nok med at skulle levere skidtet tilbage lige straks, men det da en dejlig overraskelse
BS Besvaret July 19, 2006 Rapporter Besvaret July 19, 2006 ....Det der dog virker underligt er at de har lagt dette beløb ind på min konto 42 gange. Nogen der har en forklaring på dette? Ja det er en fejl, for det var MIN konto de skulle have sat dem ind på så du får lige et konto nummer også overfører du bare Desværre er jeg aldrig blevet velsignet med en 0 kroner regning.
larscph Besvaret July 19, 2006 Rapporter Besvaret July 19, 2006 Der lå også en månedsfaktura nu her - beløbet korrekt. Til gengæld var der ikke vedlagt nogen oversigt over passager?!?
dan Besvaret July 19, 2006 Rapporter Besvaret July 19, 2006 Jeg fik en regning i maj på en andens to biler og en hel bunke passager som ikke var mine som et dobbelt pendler brobizz girokort, selvom jeg betaler via pbs. Ringede og fik at vide at de havde skiftet system og var løbet ind i nogle vanskeligheder, men at jeg bare skulle betale den ene måneds pendler pris og så ville alt køre normalt igen næste måned. Jeg gjorde ingenting, og måneden efter kom en opgørelse med 0 kr for maj og normal pris for juni og alt kørte igen via pbs. Meeeeeen, har nu sat pengene til side...mon ikke der kommer et brev en dag :-)
göte_børge Besvaret July 21, 2006 Rapporter Besvaret July 21, 2006 Jeg håber da de hade bedre styr når de byggede broen end når de opkræver for den...
Guest ThomasO Besvaret July 21, 2006 Rapporter Besvaret July 21, 2006 For pokker GB..... nu tænker man jo på det hver gang man kører over.... :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu